// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶

دو بازی از سری Tomb Raider به سرویس Backwards Compatibility اضافه شدند

میجر نلسون در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که بازی‌های Tomb Raider: Legend و Tomb Raider: Anniversary به سرویس Backwards Compatibility اضافه شدند.

تقریبا یک ماه دیگر به عرضه بازی Shadow of the Tomb Raider زمان باقی‌مانده است و حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، میجر نلسون در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که دو بازی از مجموعه Tomb Raider به سرویس Backwards Combatibility اضافه شده‌اند و کاربران ایکس باکس وان قادر به تجربه این دو بازی هستند.

اولین بازی اضافه شده به این سرویس، بازی Tomb Raider: Legend است که ۱۲ سال پیش روانه بازار شد. بازی Tomb Raider: Legend را می‌توان اولین نسخه از مجموعه Tomb Raider دانست که روی ایکس باکس 360 عرضه شد. به عبارتی این بازی ۶ ماه پس از عرضه Xbox 360، روی این کنسول در دسترس قرار گرفت. دومین بازی از مجموعه توم ریدر، بازی Tomb Raider: Anniversary است که در سال ۲۰۰۷ روانه بازار شد.

بازی Tomb Raider: Anniversary در واقع نسخه ریمیک اولین بازی از سری Tomb Raider بود که در سال ۱۹۹۶ عرضه شد و از موتور گرافیکی نسخه Legend استفاده کرد. از این رو، شاهد مکانیزم و گرافیک تقریبا مشابهی بودیم. کاربران ایکس باکس 360 که در گذشته این دو بازی را به صورت دیجیتالی خریداری کرده بودند، می‌توانند با مراجعه به لیست بازی‌هایشان در Xbox One، نسخه Legend و Anniversary را دانلود و بازی کنند.

اگر Tomb Raider: Legend و Tomb Raider: Anniversary را به صورت دیسک خریداری کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها داخل کنسول نسل هشتمی خود گذاشته و به راحتی به تجربه بازی‌ مشغول شوید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده