نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

سازنده League of Legends ویدیویی با محوریت تغییرات اساسی شخصیت Nunu منتشر کرد

Nunu به عنوان تازه‌ترین شخصیتی که در بازی League of Legends مورد بازسازی قرار گرفته، دستخوش تغییراتی اساسی در ظاهر و سبک بازی شده است.

شرکت Riot Games اقدام به انتشار تریلری برای Nunu، تازه‌ترین شخصیت بازسازی شده‌ی بازی League of Legends، کرد. کسانی که از قبل با Nunu و دوست پاگنده‌اش Willump آشنایی دارند، سریعا متوجه تغییرات ظاهری این دو شخصیت خواهند شد؛ چون مدل جدیدشان شباهت چندانی به مدل قدیمی ندارد. Nunu که قبلا خود را با یک کاپشن گرم پشمی پوشانده بود، حالا کلاهی زیبا بر سر دارد و یک پونچو، کلیچه‌ی سنتی آمریکای جنوبی، پوشیده است. در دست دیگر، به Willump یک جفت دست به همراه شاخ و دم اضافه شده. برعکس ظاهر نه چندان با نمک قدیمی این دو شخصیت، حالا به نظر می‌رسد که آن‌ها با الهام از شخصیت‌های آثار Pixar طراحی شده‌اند.

از حرکات سابق Nunu، گاز گرفتن پا گنده و فن نهایی او بدون تغییر به خصوصی باقی مانده‌اند. به نظر می‌رسد تنها حرکت جدید Nunu، چرخاندن یک گلوله برفی باشد که هم سرعت او را افزایش می‌دهد و هم به هنگام برخورد با دشمنان، صدمه‌ی قابل توجهی را به آنان وارد می‌کند. به احتمال بسیار زیاد طی روزهای آتی تریلری دیگر منتشر خواهد شد که با جزئیات به بررسی قابلیت‌های جدید Nunu خواهد پرداخت.

شما می‌توانید تریلر معرفی بازسازی Nunu را در زیر تماشا کنید. این تغییر قرار است در پچ شماره‌ی 8.17 اعمال شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshcokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده