نویسنده: حمزه سروری
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

بازی CryptoFights به شما اجازه می‌دهد آیتم‌های خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنید

بازی CryptoFights، ساخته‌ی جدیدی بر اساس فناوری بلاک چین است. شما در این بازی قادر خواهید بود که با تجارت آیتم‌های خود، ارز رمزی یا همان ارز دیجیتال دریافت کنید. با زومجی همراه باشید.

بازی CryptoFights که با فناوری بلاک‌چین در حال توسعه است، بنا به وعده‌‌ی Motion Corp قرار است تبدیل به نام جدیدی در این عرصه شود. 

در بازی CryptoFights می‌توانید در نبردهای یک به یک شرکت کنید و پیروز شوید. سبک کلی این بازی اکشن نقش‌آفرینی است که در قالب گیم‌پلی بدون سرور ارائه داده می‌شود. هر مبارزه با کیفیت قابل ملاحظه و بالایی در زنجیری فرعی انجام می‌گیرد؛ در حالی که منابع کلی بازی در زنجیره‌ی اصلیِ Ethereum محفوظ می‌مانند. برای توضیح بهتر می‌توان گفت CryptoFights بازی‌ای مشابه با Tekken است که مبارزاتش نوبتی شده‌اند و آیتم‌های قابل تعویض همانند سلاح‌ها و پوشش‌های زرهی در آن قرار گرفته‌اند. 

این بازی از فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کند تا از تقلب کاربران جلوگیری کند. در واقع دخالت بسیار این فناوری در تمام جنبه‌های مکانیکی و اقتصادی بازی CryptoFights، آن را تبدیل به بلندپروازانه‌ترین پروژه‌ی گیمینگ مبنی بر بلاک‌چین تا به امروز می‌کند.

طبیعتاً CryptoFights از آخرین استاندارد این تکنولوژی یعنی ERC-1155 استفاده خواهد کرد تا محتوای اصلی بازی را در بلاک‌چین Ethereum پردازش کند. اگر از آخرین اخبار بلاک‌چین باخبر نیستید پس بهتر است بگویم ERC-1155 باعث جلب‌توجه بسیاری برای پتانسیل زیاد آن در جانشینی نسخه‌های مشکل دار ERC-20 و ERC-721 شده است. ERC-1155 از پیشینیان خود قوی‌تر و منعطف‌تر است؛ همچنین این استاندارد به شما اجازه می‌دهد تا کدهای قابل‌ تعویض، نیمه-قابل‌ تعویض و بدون قابلیت تعویض ایجاد کنید.

ERC-1155 به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا یک قرارداد مرکزی مجزا بسازند و به‌وسیله‌ی آن تعداد بی‌نهایتی از کدها را تولید کنند. این ویژگی باعث می‌شود تا ERC-1155 نسبت به استانداردهای قبلی خود به‌شدت موثرتر عمل کند و بازده بهتری داشته باشد؛ چرا که با آن میزان کدهایی که به‌طور مجزا نیاز است کپی-پیست شوند کاهش می‌یابد و در موازات با این اتفاق میزان انرژی موردنیاز برای توسعه‌ی کدها و اجرای بازی نیز کمتر می‌شود.

البته احتمالاً جذاب‌تر از همه‌ی ویژگی‌های بازی CryptoFights استفاده‌ای است که می‌توانید از آیتم‌ها کنید؛ آیتم‌ها با انجین کوین (نوعی ارز دیجیتالی برای بازی‌های ویدیویی) قابل تعویض‌اند. هر زمان که خواستید آیتم‌هایی را که به‌مرور در بازی به‌دست می‌آورید برای فروش در بازاری مجازی قرار دهید و انجین کوین دریافت کنید. این بازار مجازی توسط کدهای ERC-1155 فراهم شده است.


منبع Droidgames
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده