// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی قسمت اول بازی موبایل All the Remains: فرار از مخفی‌گاه

بازی موبایل All the Remains یک اثر مرموز و ترسناک است که شما را وارد یک ماجراجویی اپیزودی می‌کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ یک بازی مرموز رفته‌ایم. بازی اندروید و آيفون All the Remains، ساخته استودیو Glitch Games، یک بازی ماجراجویی به حساب می‌آید که از المان‌های سایر سبک‌ها نیز کمک گرفته است. در واقع All the Remains یک بازی سریالی است که فعلا قسمت اول آن با نام Bucker Room Escape Game روانه بازار شده است. داستان بازی از آن جایی شروع می‌شود که شما هدایت کمپبل پرایس را در دست دارید و خود را بیهوش در یک مخفیگاه پیدا می‌کنید. تنها چیزی که برای شما باقی‌مانده است، صدا و دست نوشته‌های پدرتان است که ظاهرا وارد بازی خطرناکی شده است و این ماجرا، شما و خواهرتان را نیز اسیر کرده است. داستان اپیزود یا قسمت اول بازی موبایل All the Remains از جایی شروع می‌شود که کمپبل به‌ هوش می‌آید و خواهرش از طریقی بیسیمی که دارد با وی صحبت می‌کند و هراسان از وی می‌خواهد تا به کمکش بشتابد؛‌ زیرا اتفاقات عجیب و غریبی رخ داده است و مردم وحشت‌زده در حال فرار کردن هستند.

بازی موبایل All that Remains

بازی فاقد بخش راهنما است اما وسیله‌‌ای در دسترس شما قرار داده شده است که می‌توانید تمامی سرنخ‌ها را جمع کرده و معمای مورد نظر را حل کنید

حال شما در جریان گیم پلی بازی باید معماهای متعددی را پشت سر بگذارید تا در انتها بتوانید در پایان قسمت اول، از مخفیگاهی که در آن گرفتار شده‌اید فرار کنید. یکی از ویژگی‌های بازی‌های معمایی و پازل محور،‌این است که تیم سازنده معما و پازل‌ها را به نحوی در دل بازی قرار بدهد و طراحی کند که مخاطب همه جوره در اعماق آن فرو برود و از طرفی با مشاهده هر پازل، با بزرگ‌ترین چالش زندگی‌اش مواجه شود؛ البته این وسط یک نکته هم وجود دارد و آن هم این است که سازنده نباید زیاده روی کند تا مخاطب از دنیای بازی و سختی بیش از حدش خسته نشود. بازی اندروید و آیفون All the Remains در این راه تقریبا موفق بوده است و توانسته تجربه‌ای خوب و جذاب را ارائه دهد. تنها مشکلی که در بازی وجود دارد، این است که بدون هیچ پیش درامدی در بازی قرار می‌گیرید و بدون اینکه بفهمید چه شده است و چگونه باید بازی کرد، خود را در All the Remains پیدا می‌کنید. این مورد در ابتدا کمی باعث سردرگمی‌تان می‌شود اما رفته رفته با حال و هوای بازی آشنا خواهید شد. سیستم معماهای بازی اندروید و آیفون All the Remains بدین شکل است که شما در مخفیگاهی که قرار دارید، تعدادی معما را پیش روی خود مشاهده می‌کنید که هر معما به صورت زنجیروار به معمای دیگر متصل شده است و برای رهایی از این مخفیگاه و نجات خواهرتان، باید تمامی آن‌ها را پشت سر بگذارید. همچنین در کنار معماها، در محیط‌ها یک سری سرنخ و مواردی برای راهنمایی شما وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای حل کردن پازل‌های بازی استفاده کنید.

بازی موبایل All that Remains

نکته جالب بازی موبایل All the Remains این است که این بازی فاقد بخش راهنمای خاصی است که بتوانید از آن استفاده کنید و نکاتی در مورد نحوه حل کردن معماها به شما بازگو شود. از طرفی در بازی All the Remains یک ویژگی جالب و بسیار کارامد برای کاربران در نظر گرفته شده است. شاید با خود بگویید که نبود یک راهنمای حتی جزئی امکان دارد مخاطب را بیش از پیش در دنیای بازی سردرگم کند اما واقعیت این است که به واسطه ویژگی‌های بازی این اتفاقا به هیچ وجه رخ نمی‌دهد و استودیو Glitch Games سعی کرده است ذهن شما را به بازی بگیرد تا خودتان برای چیزی که می‌خواهید تلاش کنید. در بازی یک دوربین عکاسی دارید که می‌توانید از تمامی وقایع عکس بگیرید. از این‌ رو باید از تمامی سرنخ‌هایی که فکر می‌کنید کمک‌تان می‌کنند عکس بگیرید و به سراغ معمای مورد نظر بروید. حال تمامی سرنخ‌های خود را کنار هم بگذارید و در نهایت جواب را پیدا کنید. معمولا در بازی‌های موبایل با حال و هوای معمایی، زمانی که جواب اولین معما را پیدا کنید، خود به خود روال کار دست‌تان می‌آید و All the Remains نیز از این قاعده مستثنا نیست.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، می‌توان به افکت‌های صوتی و طراحی‌های بازی اندروید و آیفون All the Remains هم اشاره کرد. در طول بازی یک موسیقی گوش‌نواز به گوش می‌رسد و اتمسفر بازی به شکلی تعبیه شده است که حس و حال تنهایی و ترس را در مخاطب القا می‌کند. همچنین از نظر بصری بازی موبایل موبایل All the Remains در جایگاه مطلوبی قرار دارد و شما را خسته نمی‌کند. در انتها اگر به دنبال یک بازی سریالی هستید که بتواند ذهن شما را حسابی به چالش بکشد، بازی اندروید و آیفون All the Remains بهترین گزینه است.

دانلود بازی اندروید و آیفون All the Remains


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده