نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷

پخش زنده مسابقات رده‌بندی و فینال The International 2018 بازی دوتا 2 با گزارش فارسی؛ امشب ساعت ۲۱ - تمام شد

رده‌بندی و فینال بزرگ‌ترین مسابقات بازی‌های ویدیویی با محوریت دوتا 2 را می‌توانید در زومجی با پخش زنده، گزارش فارسی و تحلیل کارشناسان این بازی تماشا کنید.

دوتا 2 حالا محور برگزاری مسابقه‌ای برای کسب بزرگ‌ترین جایزه بازی‌های ویدیویی است. مسابقات The International که به صورت مستقیم توسط کمپانی ولو برگزار می‌شود، امسال رقم جایزه آن تا به این لحظه از مرز ۲۴ میلیون و ۷۸۷ هزار دلار عبور کرده است. از این رقم، ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار دلارش به تیم برنده خواهد رسید و مابقی بین تیم‌های دیگر تقسیم خواهد شد. 

مسابقات TI8 از چند منظر حائز اهمیت است؛ اول اینکه همانطور که گفتیم، مسابقات بیشترین مبلغ جایزه جمع شده در تاریخ ورزش‌های الکترونیک را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر جایزه‌ی تیم اول این دوره از مسابقات بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار اعلام شده است. دلیل دوم این است که این مسابقات قهرمان فصل ۱۸-۲۰۱۷ را پس از بیست‌ودو تورنمنت ماینور/میجوری که شاهد بودیم، مشخص می‌کند و پرونده این فصل را خواهد بست. دلیل سوم اما بازی‌های عالی و بی‌نظیری است که تیم‌ها برای دستیابی به قهرمانی به نمایش می‌گذارند، بازی‌هایی که می‌توان آن‌ها را کلاس درسی برای تمام طرفداران بازی DOTA 2 به حساب آورد. با تمام این تفاسیر، دنبال کردن تورنمنت The International 8 برای تمام عاشقان DOTA 2 امری ضروری است

خبر خوب برای طرفداران به بازی دوتا 2،‌ ورزش‌های الکترونیک و در مجموع، کاربران پرشوق زومجی این است که ما امسال، مسابقات رده‌بندی و فینال این مسابقات را به صورت زنده و مستقیم از استودیو زومجی پوشش ویدیویی خواهیم داد. این پوشش به همراه گزارش فارسی همزمان بازی‌ها خواهد بود و بحث کارشناسی و تحلیل این مسابقات را هم به همراه تینا ابراهیمی و امیرحسین محبوبی بازیکن و استریمر دوتا ۲ و البته علی اسفندیاری به عنوان کارشناس ورزش‌های الکترونیک خواهیم داشت. 

این پوشش زنده از حدود ساعت ۹ شب سوم شهریور با تحلیل‌های پیش از شروع بازی آغاز خواهد شد و تا نیم ساعت بعد از پایان مسابقه فینال ادامه خواهد داشت. 

راس ساعت ۹ شب روز شنبه سوم شهریور، اینجا را از دست ندهید؛ پخش زنده رده‌بندی و فینال به همراه گزارش همزمان به زبان فارسی!


لیون کامپیوتر، فروشگاهی کامل و حرفه‌ای در تجهیزات گیمینگ ، برای گیمرها با خدمات و پشتیبانی حرفه‌ای


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده