// چهار شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

لیست بازی های Focus Home Interactive برای نمایشگاه گیمزکام 2018 مشخص شد

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018، شاهد بازی‌هایی نظیر The Surge 2، بازی Call of Cthulhu و بازی Farming Simulator 19 خواهیم بود.

یکی از کمپانی‌های ناشر صنعت بازی‌های ویدیویی که بازی‌های مختلفی در برنامه خود دارد، کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی فرانسوی لیست بازی‌های خود برای نمایشگاه گیمزکام 2018 را معرفی کرده است که در این رویداد شاهد نمایش تعدادی از بازی‌های این کمپانی هستیم.

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2018 کاربران می‌توانند بازی Call of Cthulhu، بازی Farming Simulator 19، بازی Battlefleet Gothic: Armeda 2 و بازی Insurgency: Sandstorm را در غرفه‌های مختلف تجربه کنند. همچنین اعلام شده است که تریلری از گیم‌پلی بازی The Surge 2 به نمایش در می‌آید. این خبر در حالی است که کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو یک سری معرفی را پشت درب‌های بسته انجام خواهد داد و اطلاعاتی از این بخش منتشر نشده است.

باید منتظر ماند و ببینیم این کمپانی فرانسوی چه مواردی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. نمایشگاه گیمزکام 2018 از تاریخ ۳۰ مرداد ماه (۲۱ آگوست) آغاز خواهد شد و تا تاریخ سه شهریور ماه (۲۵ آگوست) ادامه دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده