// چهار شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

دو کنترلر جدید برای ایکس باکس وان معرفی شد

کمپانی مایکروسافت سری کنترلرهای فانتوم را برای ایکس باکس وان معرفی کرد.

اگر قصد خرید کنترلر برای ایکس باکس وان خود دارید، می‌توانید تا ماه آینده و عرضه جدیدترین کنترلرهای ایکس باکس وان منتظر بمانید. طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، کمپانی مایکروسافت دو کنترلر جدید را برای Xbox One معرفی کرد.

اولین کنترلر فانتوم مشکی نام دارد و در تاریخ ۲۰ شهریور ماه (۱۱ سپتامبر) با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شود. از نظر ظاهری، فانتوم مشکی ترکیبی از رنگ‌های شفاف و مات را در خود جای داده است و پایین بدنه این کنترلر طلایی رنگ است. دکمه‌ها و آنالوگ‌های این کنترلر جدید مشکی رنگ هستند؛ این در حالی است که دی‌پد فانتوم مشکی، به رنگ طلایی است و ظاهر زیبایی به خود گرفته است.

دومین کنترلر جدید Xbox One، فانتوم خاکستری/آبی نام دارد که در تاریخ سه مهر ماه (۲۵ سپتامبر) در آمریکا و کانادا و در تاریخ ۱۷ مهر ماه (۹ اکتبر) به صورت جهانی با قیمت ۶۵ دلار عرضه می‌شود. همانطور که از اسم این کنترلر پیدا است، بدنه فانتوم خاکستری/آبی ترکیبی از رنگ‌های خاکستری و آبی است. جلوی این کنترلر شاهد رنگ خاکستری هستیم و رنگ آبی مختص به پشت بدنه کنترلر و بدنه آنالوگ‌های فانتوم خاکستری/آبی است.

در ادامه گفته شده است که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فروشگاه مایکروسافت کنترلر مورد علاقه خود را پیش خرید کنند. دو کنترلر سری فانتوم دارای جک ۳.۵ میلی‌متری و بلوتوث هستند. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به فانتوم مشکی و فانتوم خاکستری/آبی را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

فانتوم مشکی

فانتوم مشکی

فانتوم خاکستری/آبی

فانتوم خاکستری/آبی


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده