نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

تریلری جدید از بازی Total War: Three Kingdoms منتشر شد

به‌تازگی تریلری جدید از بازی Total War: Three Kingdoms با محوریت معرفی شخصیت Sun Jian منتشر شده است.

دو کمپانی Creative Assembly و سگا بازی جدید خود یعنی Total War: Three Kingdoms را در بهار سال آینده منتشر خواهند کرد. پیش از این، آخرین اطلاعات منتشر شده از این بازی تنها به معرفی مکانیک اولیه‌­ی مبارزات آن مربوط می‌شد اما در تازه‌ترین تریلر Three Kingdoms، بازیکنان با نقشه‌ی گسترده‌ی بخش کمپین این بازی و یکی از شخصیت‌های مهم آن آشنایی پیدا می‌کنند.

تمرکز اصلی این تریلر روی معرفی شخصیت سان جیان (Sun Jian) است که یکی از فرماندهان قابل‌بازی در بازی Total War: Three Kingdoms محسوب می‌شود. جیان که به ببر جیانگ‌دونگ (The Tiger of Jiangdong) معروف است عقیده دارد که دست سرنوشت او را به عنوان فرمانروای برحق چین برگزیده است؛ باوری که از زمان یافتن یک شی باستانی با نام مهرفرمانروایی (Imperial Seal) در ذهن او به‌وجود آمده و آتش میل به پادشاهی را درون او شعله‌ور ساخته است. پس از به‌دست آوردن این شی باستانی، جیان به همراه خانواده­‌اش قلمروی سان وو (Sun Wu) را پایه‌گذاری می‌کند و بازیکنان از آن مرحله به بعد، ماجراجویی‌های او در راه پرخطر رسیدن به تخت قدرت را دنبال خواهند کرد.

total war three kingdoms

آسیا از قدیم‌الایام یک قاره‌­ی بسیار سرزنده، پرحادثه و دیدنی بوده است و به نظر می­‌آید که نقشه­‌ی بازی Total War: Three Kingdoms نیز سعی در انعکاس این موضوع داشته باشد. در تریلر منتشر شده شاهد نمایش درختانی زیبا، رودهایی طویل، کوه­‌هایی مرتفع و منظره­‌هایی خیره‌کننده هستیم؛ محیط‌هایی جذاب و به‌یاد ماندنی که بازیکنان پایگاه‌های قدرت خود را در آن‌ها ایجاد خواهند کرد.

بازی Total War: Three Kingdoms در بهار سال ۲۰۱۹ به‌طور انحصاری برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد.

در ادامه شما همراهان گرامی زومجی را به تماشای تریلر منتشر‌شده از این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده