// چهار شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

آپدیت جدید بازی Edge of Eternity با محوریت کریستال‌ها منتشر شد

استودیو Playdius با انتشار پستی در صفحه استیم بازی Edge of Eternity از جزئیات جدیدترین آپدیت این اثر نقش آفرینی و MMO رونمایی کرد.

پس از انتشار آپدیتی در جولای گذشته حال استودیو پلی‌دیوس (Playdius) به‌روزرسانی جدیدی برای بازی نقش آفرینی ژاپنی خود یعنی Edge of Eternity منتشر کرده است.

از موارد اصلی این آپدیت می‌توان به تغییرات جدیدی در Derelict Temple اشاره کرد که کاربران را وارد نبرد‌هایی در محیط‌های ویران شده می‌کند و همچنین روی کاراکتر و سلاح‌های بازی تمرکز دارد. تا به امروز دنیای بازی Edge of Eternity میزبان تکنولوژی‌های عجیب و غریبی شده است. پیش از راه‌یابی Archelites، این Sanctorium بود که با تکنولوژی جدیدی وارد دنیای این بازی شده است. در این راستا نحوه توسعه ابزاری که با آن می‌شود کریستال‌های جادویی را برش زد مشخص شد.

Edge Of Eternity

Spellcasterها برای استفاده از جادوها باید از کریستال‌ها برای قدرت بخشیدن به مهارت‌های خود استفاده کنند. البته در این راستا کاربران با مشکلاتی روبرو می‌شوند؛ به طوری که آنها قادر نخواهند بود  کریستال‌های سنگین را با خود جابه‌جا کنند. کاربران باید به دنبال کریستال‌های کوچک و کمیابی بروند که بتوانند با خود آنها را حمل کنند.

پس از اختراع شدن ابزار‌های جدید، دنیای Heryon با تکنولوژی بزرگی روبرو شده است و همین موضوع باعث شد که جادو‌ها حرف اول در این دنیا بزنند. پس از آن محققان متوجه شدند که با استفاده از کریستال‌ها می‌توان به سلاح‌های خود قدرت ببخشند. اما در این میان Archeliteها توانستند از آیتم‌های دیگری برای تکنولوژی انحصاری خود کمک بگیرند. زمانی که جنگ بین Heryon و Archeliteها آغاز شد، مردم با احتیاط با تکنولوژی‌های جدید دست و پنجه نرم می‌کردند؛ چرا که این موضوع باعث نشود که آنها زندگی خود را به آنها وابسته کنند.

Edge Of Eternity

در انتها، آپدیت در کنار موارد داستانی یاد شده در بالا روی گیم پلی و قوانین شخصی‌سازی سلاح‌ها نیز تغییراتی اعمال کرده است. هر یک از سلاح‌ها شامل Slot در تجهیزات بازیکنان می‌شود که از تنظیمات خاصی نیز بهره‌مند هستند. در آن سو کریستال‌ها نیز از این موضوع مستثنی نشده‌اند و میزبان محتویات جدید شده‌اند. اسلات‌های یاد شده همچنین در صورت مجهز شدن به کریستال‌ها می‌تواند تاثیرات بیشتری را همراه داشته باشد.

Edge of Eternity یک بازی عملی تخیلی و فانتزی است که در سبک MMO با المان‌های نقش آفرینی ژاپنی طراحی شده است. بازی مذکور در حال گذراندن فاز آزمایشی (آلفا) خود است و همچنین در آن سو از طریق کمپین کیک استارتر (Kickstarter) نیز بودجه توسعه‌اش را جمع‌آوری می‌کند. بازی مذکور برای عرضه روی پلتفرم‌های پی سی، مک و لینوکس برنامه‌ریزی شده است و پس از آن هم برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود که البته هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده‌ است.

برای اطلاع از جزئيات کامل جدیدترین آپدیت بازی Edge of Eternity می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.
Edge Of Eternity


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده