// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

احتمال رونمایی Treyrach از محتویات جدید Call of Duty: Black Ops 4 در آینده نزدیک

استودیو تری آرک، کمپانی اکتیویژن و صفحه کال آف دیوتی با تغییر عکس کاربری خود در توییتر اشاره‌ای به محتویات تازه برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 داشته‌اند. 

استودیو تری آرک (Treyarch) دیشب ساعت ۲۱:۳۰ به طور رسمی مرحله دوم فاز آزمایشی بازی Call of Duty: Black Ops 4 را از دسترس کاربران خارج کرد. البته کاربران توانستند ۱۵ دقیقه بیشتر از زمان معین شده نسخه بتای این بازی را تجربه کنند. حال پس از اتمام فاز آزمایشی، سازندگان در توییتر از محتویات جدیدی برای این بازی خبر می‌دهند.

همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می‌کنید، عکس‌های شاخص صفحه‌های Call of Duty، استودیو تری آرک و دیوید وندرهار در توییتر تغییر کرده‌اند و تصویر جدیدی را نشان می‌دهند. البته هنوز مشخص نشده است که عکس مورد نظر مربوط به چه چیزی است و قصد دارد که چه محتوایی را برای بازی برملا کند. بسیاری از طرفداران بر این باور هستند که این عکس نشان‌گر حالت مورد انتظار Blackout است که قرار است سازندگان بتای آن را در ماه آینده میلادی در دسترس بازیکنان قرار دهند. البته گفتنی است که تمامی این پیش‌بینی‌ها احتمالی است و باید تا انتشار اطلاعات رسمی منتظر بمانیم.

در خبر‌هایی که اخیرا از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شده است می‌توان به معرفی حالت Heist اشاره کرد. بازیکنان این حالت را با یک سلاح معمولی و مقداری پول آغاز می‌کنند و در نقشه با کشتن حریف‌ها، برای ارتقا کاراکتر خود به جمع‌آوری پول می‌پردازند. ۱۰ نفر در قالب دو تیم ۵ نفره این حالت را تجربه می‌کنند و به دنبال کیف پولی می‌روند که در نقشه بازی به طور انتخابی پنهان شده است. پیروز این حالت تیمی است که بتواند نفرات تیم مقابل را از بین ببرد یا اینکه کیف مورد نظر را زودتر از تیم دیگر پیدا کند.

بازی بلک آپس 4 در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ماه) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. نسخه بتای این بازی توسط زومجی تجربه شده است که می‌توانید از طریق این مطلب نگاهی به آن بیندازید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

در واقع اگر این نسخه را در کنار Black Ops 3 قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که به جز یک سری جزییات مثل حذف شدن امکان انجام دادن حرکاتی مثل پرش‌های بلند یا راه رفتن روی دیوار یا حذف شدن احیای خودکار سلامتی، باقی موارد شباهت خیلی زیادی به Black Ops 3 دارند. درست است که بازی حتی در شرایط فعلی هم می‌تواند بازیکنان و طرفداران مجموعه را راضی نگه دارد، ولی به شخصه از پیشرفت و نوآوری بیش‌تر در بخش چندنفره بازی استقبال می‌کردم. 

اخبار و تریلر‌های زیادی تا به امروز از این بازی منتشر شده است برای اطلاع از آنها می‌توانید به صفحه اختصاصی Call of Duty: Black Ops 4 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده