نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

پایان فیلمبرداری فصل دوم سریال The Punisher

پس از حدود ۵ ماه، سرانجام فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال پانیشر (The Punisher) به پایان رسید.

آذر ماه سال گذشته، بخش تلویزیونی مارول و شبکه نت فلیکس از تمدید سریال The Punisher برای فصل دوم خبر دادند. از ماه اسفند سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال رسما آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Punisher پس از حدود ۵ ماه رسما به پایان رسیده است. جیسون آر مور، بازیگر نقش کرتیس در سریال پانیشر که قرار است در چند قسمت فصل دوم این سریال نیز حضور داشته باشد، با انتشار تصویری از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال خبر داده است. این موضوع می‌تواند به این معنا باشد که ممکن است در نمایشگاه کامیک کان نیویورک 2018 شاهد انتشار اولین تریلر سریال The Punisher باشیم. در تصویری که مور منتشر کرده، تنها شاهد حضور جان برنتال، بازیگر نقش پانیشر و یکی از کارگردان‌های سریال هستیم:

The Punisher

پیش بینی می‌شود که فصل دوم سریال The Punisher اوایل سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. جان برنتال در نقش فرانک کسل (پانیشر)، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، جاش استوارت در نقش جان پیلگرام، فلورینا لیما در نقش ریستا دومونت، کوربین برنسن در نقش اندرسون شولتز، انت اوتول در نقش الیزا شولتز و جورجیا ویگام در نقش ایمی بندیکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مانند فصل اول، استیو لایتفوت به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی در فصل دوم سریال The Punisher باز خواهد گشت. لایتفوت مدتی پیش اعلام کرد که برخلاف فصل اول، فصل دوم سریال The Punisher قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود که این موضوع هنوز رسما اعلام نشده است. پیش از فصل دوم سریال پانیشر، فصل دوم سریال Iron Fist (آیرون فیست) در تاریخ ۷ سپتامبر امسال (۱۶ شهریور) و فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) در اواخر سال ۲۰۱۸ از شبکه نتفلیکس منتشر خواهند شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده