نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تصویر رسمی سریال Chilling Adventures of Sabrina منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تصویر رسمی سریال Chilling Adventures of Sabrina را منتشر کرد که در آن شاهد حضور شخصیت سابرینا هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس اولین تصویر رسمی سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) را منتشر کرده است. در اولین تصویر این سریال که در واقع نسخه فرعی سریال Riverdale (ریوردیل) است، تنها شاهد حضور شخصیت سابرینا با بازی کرنان شیپکا، هستیم که در جنگل حضور دارد. اوایل این ماه، شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل اول سریال Chilling Adventures of Sabrina که در ۱۰ قسمت تولید شده است، در تاریخ ۲۶ اکتبر امسال (۴ آبان) منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Chilling Adventures of Sabrina

سریال Chilling Adventures of Sabrina براساس کتاب‌های کامیک گرافیکی به همین نام تولید شده و این سریال قرار است به منشا شخصیت سابرینا بپردازد و تمرکز آن روی دوره تیره و تاریک نوجوانی این شخصیت خواهد بود. سریال Sabrina قرار است شخصیت سابرینایی را به تصویر بکشد که با هویت دوگانه خود که نیمی انسان و فانی است و نیمی جادوگر و تقریبا فناناپذیر، در کشمکش و درگیری است. در همین حال او باید علاوه بر مشکلاتی که خودش دارد، با نیروهایی شیطانی که هم او و هم خانواده‌اش، انسان‌ها و دنیایی را که در آن ساکن هستند، تهدید می‌کنند مبارزه و مقابله کند. سابرینا در حال شروع یادگیری قدرت‌های خود است و همزمان می‌خواهد زندگی عادی خود در دبیرستان بکستر را نیز ادامه دهد و به دنبال تعادل بین این دو زندگی است.

کرنان شیپکا، جاز سینکلر، میشل گومز، چنس پردومو، میراندا اتو، ریچارد کویل، لوسی دیویس، روس لینچ، برانسون پینچوت، ادلاین رادولف، ابیگیل کاون و تاتی گابریل از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال Riverdale و خالق شخصیت سابرینا، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Sabrina را بر عهده خواهد داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. فصل دوم سریال Chilling Adventures of Sabrina نیز در ۱۰ قسمت تولید شده که احتمالا سال آینده منتشر خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده