// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

بسته الحاقی Darkest Edition بازی Fall of Light برای کنسول ها معرفی شد

استودیو Runheads اعلام کرد که جدیدترین بسته الحاقی بازی Fall of Light یعنی Darkest Edition برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر خواهد شد.

استودیو مستقل دیجراتی (Digerati) و رون‌هدز (Runeheads) اعلام کردند که بسته الحاقی Darkest Edition بازی Fall of Light در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد ماه) برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود و پس از آن در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) و ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد)‌ به ترتیب در آمریکای شمالی و اروپا در دسترس بازیکنان پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. گفتنی است که نینتندو سوییچ نیز در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور)‌ میزبان Fall of Light: Darkest Edition می‌شود.

تریلر هنگام عرضه بازی مذکور در سپتامبر سال گذشته در استیم منتشر شد و حال پس از گذشت مدت زمان زیاد، این خبر می‌تواند کاربران کنسولی را به وجد بیاورد. خبر دیگری که می‌تواند نظر طرفداران را به خود جلب کند، مربوط به توسعه نسخه فیزیکی این بازی روی پلی استیشن 4 می‌شود. دیسک فیزیکی این بازی به طور محدود در حال ساخت است و در سپتامبر سال جاری از طریق سایت Play-Asia با قیمت ۳۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

Fall of Light

Fall of Light: Darkest Edition شامل تمامی محتویاتی می‌شود که تا به امروز برای بازی منتشر شده است. محیط‌ها (دانجن‌ها)، دشمنان، تله‌ها، سلاح‌ها و غیره ضمیمه این بسته دانلودی شده است. در ادامه می‌توانید از ویژگی‌های کلیدی این محتوا با خبر شوید:

  • ۲۰ نبرد جدید که انتظار شما را می‌کشد
  • ۱۰ آیتم جدید که شامل سلاح‌ها سرد، تیرکمان‌ها و زره‌ها می‌شود
  • دانجن‌های جدید که سرتاسر آن را دشمنان و خطرات جدید فرا گرفته است
  • همراه جدید شما یعنی Aether که محیط‌های تاریک را نورانی می‌کند، پس در این راستا از وی محافظت کنید
  • رمز و راز‌های جدید که پیدا کردن آن شما را از وقایع و تاریخ دنیای Nyx با خبر می‌کند

تروفی‌ها و اچیومنت‌های جدید به طور جداگانه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در نظر گرفته شده است. در آن سو شاهد اضافه شدن زبان‌های اضافی همچون فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، پرتغالی، چینی و مجاری هستیم که در این راستا سازندگان بتوانند کاربران بیشتری را به بازی خود دعوت کنند.

Fall of Light

بازی Fall of Light هم اکنون برای پی سی در دسترس است. نسخه بهبود یافته این بازی به همراه DLC آن یعنی Darkest Edition در تاریخ ۲۳ مرداد برای Xbox One، در تاریخ ۳۰ و ۳۱ مرداد برای PS4 و در تاریخ ۱ شهریور برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید و همچنین نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده