// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۴

بتسدا از دلایل عدم عرضه بازی Fallout 76 روی استیم می‌گوید

پیت هاینز به تازگی اطلاعات تازه‌ای را در مورد عدم عرضه جدیدترین نسخه از سری Fallout روی استیم بیان کرد.

بازی Fallout 76 را می‌توان مورد انتظارترین بازی هواداران کمپانی بتسدا (Bethesda) دانست که دارای المان‌های آنلاین است و روی تعامل بازیکنان با یکدیگر تمرکز کرده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، پیت هاینز، معاون ارشد بخش بازاریابی و روابط عمومی بتسدا، اعلام کرده است که Fallout 76 روی استیم عرضه نمی‌شود.

پیت هاینز دلیل این کار را تعامل بهتر با کاربران و رفع بهتر مشکلات احتمالی بازی اعلام کرده است. وی در این باره می‌گوید:

در موارد این چنینی، ما این حس را داریم که وقتی بازی برای کامپیوتر عرضه می‌شود، از این طریق [عرضه روی کلاینت بتسدا] می‌توانیم ارتباط بهتری با کاربران‌مان داشته باشیم. همچنین این ارتباط مستقیم یک مورد کلیدی و مهم برای ما به حساب می‌آید که بتوانیم بهترین بازی ممکن را توسعه دهیم.

ما در این راه چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم. Fallout 76، اولین بازی آنلاین سری فال‌اوت و Bethesda Game Studios است، اما اولین بازی آنلاین کمپانی بتسدا نیست. بازی The Elder Scrolls Online را نیز طریق کلاینت Bethesda.net روانه بازار کردیم و در این راه متوجه شدیم که اگر رابطه مستقیمی با کاربران داشته باشیم، می‌توانیم راحت‌تر به آن‌ها خدمت کنیم. زمانی که بازی را روی استیم عرضه می‌کنید، یک شخص سوم نیز به این ارتباط اضافه می‌شود.

از این‌ رو زمانی که یک مشکل برای بازی پیش می‌آید، باید با اشخاص دیگری برای حل کردن آن گفت‌وگو کنیم. این در حالی است که بازی ساخته دست ما است و اگر بازیکن مشکلی دارد، این وظیفه ما است که آن را حل کنیم.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های پیت هاینز چیست؟ آیا موافق هستید؟


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده