// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Rainbow Six Siege را به مدت چهار روز به رایگان تجربه کنید

کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر می‌توانند بازی Rainbow Six Siege را به مدت چهار روز به صورت رایگان تجربه کنند.

یکی از مواردی که سازنده‌های بازی‌های ویدیویی مخصوصا کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) به آن توجه می‌کنند، رایگان کردن بازی‌های خود برای مدتی محدود است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده است که بازی Rainbow Six Siege نیز برای چند روز رایگان می‌شود.

کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر می‌توانند از تاریخ ۲۵ مرداد (۱۶ آگوست) تا تاریخ ۲۹ مرداد (۲۰ آگوست) بازی Rainbow Six Siege را روی پلتفرم‌های ذکر شده تجربه کنند. در این میان به این مورد اشاره کنم که کاربران PC باید از طریق شبکه یوپلی بازی را دانلود و تجربه کنند. همچنین کاربران PS4 برای تجربه بازی نیاز به اشتراک پلی استیشن پلاس دارند. این در حالی است که کاربران Xbox One نیازی نیست که اشتراک ایکس باکس لایو گلد داشته باشند.

در ادامه به این مورد اشاره شده است که در جریان رایگان شدن بازی Rainbow Six Siege، تمامی حالت‌ها، نقشه‌ها و اوپراتورهای بازی در دسترس هستند و می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. از طرفی با خرید بازی اصلی، تمامی پیشرفت‌های شما از این نسخه به نسخه خریداری شده منتقل می‌شود. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد رایگان شدن محدود بازی‌های ویدیویی چیست؟ آیا از این روش استقبال می‌کنید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده