نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

انتشار تصویر جدید فیلم First Man با حضور رایان گاسلینگ

تصویر جدیدی از فیلم First Man (اولین مرد) منتشر شده است که در آن شاهد حضور شخصیت رایان گاسلینگ هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم First Man منتشر شده است. مجله انترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود ۶۴ تصویر جدید از فیلم‌ها و انیمیشن‌های مورد انتظار امسال را منتشر کرده است. در یکی از این تصاویر، شاهد تصویر جدیدی از سومین و جدیدترین فیلم دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های موزیکال موفق و تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش) و فیلم La La Land (لا لا لند)، هستیم که در آن تنها شخصیت نیل آرمسترانگ با بازی رایان گاسلینگ حضور دارد که در لباس فضانوردی و احتمالا سفینه آپولو ۱۱ قابل مشاهده هست. از فیلم First Man به‌عنوان یکی از شانس‌های اصلی اسکار امسال نام برده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

First Man

فیلم First Man داستان سفر به ماه در سال ۱۹۶۹ را روایت می‌کند که نیل آرمسترانگ با سفینه آپولو ۱۱ به کره ماه سفر کرد و به اولین انسانی تبدیل شد که روی ماه قدم گذاشت. رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ، کلر فوی در نقش جنت شارون، کوری استول در نقش باز آلدرین، کایل چندلر در نقش دیک اسلایتون، جیسون کلارک در نقش ادوارد هیگینز وایت، جان برنتال در نقش دیوید اسکات، برایان دارسی جیمز در نقش جوزف ای واکر، پاتریک فوگیت در نقش الیوت سی، کوری مایکل اسمیت در نقش راجر بی. چافی و اسکایلر بیبل در نقش ریچارد اف گوردن جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم First Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم First Man برای اکران در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم اقتباسی از رمان اولین مرد: زندگی نیل آرمسترانگ (First Man: A Life of Neil A. Armstrong) اثر جیمز هنسن، است که جاش سینگر، برنده جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight (اسپات‌لایت)، وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. ماه خرداد امسال، شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم First Man را منتشر کرد. همچنین هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم ونیز قرار است با فیلم اولین مرد افتتاح شود.


منبع Flickeringmyth
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده