// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

در بازی Forza Horizon 4 احتمالا شاهد مرحله‌ای در ارتباط با سری Halo خواهیم بود

به تازگی کاربران ردیت به تصویری از بازی Forza Horizon 4 دست پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد قرار است شاهد رویدادی در ارتباط با سری Halo در این بازی باشیم.

پس از اینکه برخی از طرفداران سرسخت بازی Forza Horizon 4 توانستند به فهرست‌های مربوط به خودروهای موجود در این بازی دسترسی پیدا کنند، حالا یکی از کاربران ردیت تصاویر جدیدی از نسخه اولیه بازی در حال توسعه استودیو پلی‌گراند گیمز منتشر کرده است که در میان آن‌ها یک تصویر جالب پیدا شده است که احتمالا یکی از سورپرایزهای بزرگ تیم سازنده را برملا می‌کند. تصویری که بیشتر از اینکه متعلق به دنیای سری Forza Horizon باشد، ما را به یاد مجموعه Halo می‌اندازد و به‌دست آمدن چنین تصویری از فورتزا هورایزون 4 شاید یک معنی بیشتر نداشته باشد.

در این تصویر خودرو Warthog از سری هیلو را مشاهده می‌کنیم که حضور آن در سری Forza Horizon چندان هم بی‌سابقه نیست، اما در پس زمینه تصویر یک سفینه فضایی کاوننت و در سمت چپ نیز حلقه هیلو مشاهده می‌شود که احتمالا این نکته را می‌رساند که موضوع فقط حضور یک خودرو ساده از سری Halo در بازی نیست و احتمالا قرار است با یک رویداد جذاب روبرو باشیم.

Forza Horizon 4

با این حال، اگر همچنان به صحت تصویر بالا شک داشته باشید، بد نیست نگاهی هم به نقشه بازی بیندازیم. جایی که یک آیکون نه چندان آشنا با علامتی شبیه به یک سفینه فضایی در یکی سواحل نقشه قرار گرفته است و برخی از طرفداران بازی حتی پیش از انتشار تصویر بالا، بر اساس این علامت عنوان کرده بودند که احتمالا شاهد مرحله‌ای با پس‌زمینه مجموعه Halo در بازی خواهیم بود. علاوه بر این، پیش‌تر برخی از کاربران توانسته بودند به دیتای بازی Forza Horizon 4 دسترسی پیدا کنند و با دانلود آن، به فایل‌هایی در ارتباط با سری Halo دست پیدا کرده بودند که باز هم مهر تاییدی بر شایعه پیش رو است.

Forza Horizon 4

برخی از طرفداران بازی، معتقد هستند که رویداد اشاره شده مربوط به مرحله چهارم بازی Halo: Combat Evolved با نام The Silent Cartographer خواهد بود که در آن شما پس از پیاده شدن از سفینه پلیکان، سوار یک Warthog می‌شوید و با آن در جزیره‌ای که قرار دارید، گشت می‌زنید. با این حال هنوز نمی‌توان با اطمینان این فرضیه را تایید کرد.

بازی Forza Horizon 4 در تاریخ ۱۰ مهر برای ایکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده