// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Onmyoji Arena: نبردهای ظریف ژاپنی

بازی موبایل Onmyoji Arena، نبردهای جذاب و ظریف ژاپنی را از سری محبوب Onmyoji ارائه می‌کند و بخش‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ای دارد. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Onmyoji Arena اثری است که از دنیای عظیم و محبوب Onmyoji گرفته شده است و NetEase Games توانسته است کاراکترهای این سری محبوب را به خوبی دورهم جمع کند. بازی از جنبه‌های مختلف عالی کار کرده است و همان نبردهای ظریف ژاپنی را با سیستم بتل‌رویال ارائه می‌کند. این بازی اندروید و آیفون، تجربه‌ای اعتیادآور است و علاقه‌مندان به بازی‌های ژاپنی را شدیدا راضی می‌کند.

همواره بازی‌های ژاپنی به دلیل دنیاسازی فانتزی و شخصیت‌های دوست داشتنی‌شان شناخته می‌شوند. سری Omnyoji یکی از محبوب‌ترین این آثار است که توانسته است دنیایی عظیم را به بازیکنان ارائه کند و شخصیت‌های دوست‌داشتنی نظیر شیکاگامی‌ را داشته باشد. حال بازی Onmyoji Arena دقیقا روی همین سنگ‌بنا ساخته شده است و سازندگان توانسته‌اند نبردی پر زرق و برق و بسیار جذاب ارائه کنند. شخصیت‌های غنی این سری، در این بازی وجود دارند و یک تجربه جدید MOBA را ارائه می‌کنند. بازی احیاکننده زیبایی‌شناسی ظریف ژاپنی و صداپیشگی‌های ناب این سری است. سازندگان از همه این عناصر برای خلق دوباره کایوتو در عصر Heian استفاده کرده‌اند و تجربه‌ای به واقع ناب و جدی را ارائه کرده‌اند که در بطن خود، فان و بسیار سرگرم‌کننده است. طراحی نقشه‌های بازی، بسیار نوآورانه و جذاب است و به هیچ عنوان حس تکراری‌بودن دیگر آثار این جهان عظیم را نمی‌دهد. مهارت‌های هر شخصیت بازی، نکته مهمی در زمینه کاراکترها است و مخصوصا شیکاگامی، قدرت‌نمایی خاصی در بازی می‌کند. چالش‌ها بسیار بزرگ‌تر شده‌اند و با پیش‌روی خواهید دید که عنصر فان، نه تنها از بازی حذف نشده است، بلکه وضوح بیش‌تری دارد.

Onmyoji Arena

نبردها در بازی اندروید و آیفون Onmyoji Arena تیرگی خاصی دارند و بسیار جدی احساس می‌شوند. جزئیات در گیم‌پلی بازی دیده می‌شود و کنترلر بازی بسیار عالی کار می‌کنند. این کنترلر، امکان حرکت شخصیت و حمله با سلاح خاص هر کاراکتر را فراهم می‌کند. علاوه بر این‌ها، می‌توانید قدرت و جادوی هر کاراکتر را نیز داشته باشید و با تایم‌لاین خاصی، از آن‌ها استفاده کنید. هیلرهای مخصوص بازی نیز، وظیفه اهدای جان دوباره به شخصیت شما را خواهند داشت. با هر بار شکست در نبرد، به ابتدای بازی فرستاده می‌شوید و می‌توانید دوباره و با نهایت قدرت کار را شروع کنید. وظیفه شما در این اثر، تلاش برای یک حکم‌رانی عادلانه و بسیار قدرتمندانه است. نیروهای پلید زیادی در بازی وجود دارند و باس فایت‌ها، نقطه اوج نبردهای شما محسوب می‌شوند. بنابراین اصلا کار ساده‌ای ندارید و حتما باید به فکر آپگرید مهارت‌های خود باشید.

صدا‌پیشگی قدرتمند سری Onmyoji با قدرت در این اثر دیده می‌شود

انتخاب کاراکترها به عهده خود بازیکن قرار داده شده است و می‌توانید به همراه هم‌تیمی‌‌های خود، وارد نبردهای بتل رویال شوید. تغییر مهمی که در بازی دیده می‌شود، سیستم شبیه‌ساز جدید است. این سیستم شبیه‌ساز، با سیستم رایگان Omnyodo که در نسخه‌های قبلی استفاده می‌شده است، جایگزین شده است و حال دیگر بازیکنان از سراسر جهان می‌توانند به این سیستم متصل شوند و تجربه‌ای ناب و جذاب با سیستم بتل‌رویال داشته باشند. بازی حالت‌های مختلف نظیر 3V3V3 را ارائه می‌کند و نبردها بیش‌تر رنگ و بوی واقعیت گرفته‌اند. نبردها با سیستم جدید، بسیار عادلانه‌اند و با تلاش بیش‌تر در بازی، به حق خود که حکم‌رانی بر تمام سرزمین‌ها است، خواهید رسید.

Onmyoji Arena

سیستم جدید Onmyoji Arena، باعث و بانی نبردهای آنلاین و جذاب، همراه با کاراکترهای دوست‌داشتنی بازی است

گرافیک بازی، بسیار پر زرق و برق و زیباست و به صورت سه‌بعدی طراحی شده است. صداپیشگی‌ها، همان حالت نوستالژیک معروف را دارد و بسیار با کیفیت هستند. افراد با استعداد زیادی، وظیفه گویندگی شخصیت‌های مختلف را برعهده گرفته‌اند. مثل همیشه شیکاگامی، حرف اول را در این زمینه می‌زند و می‌توانید ارتباط بهتری با این کاراکتر محبوب داشته باشید. توانایی هر قهرمان در بازی Onmyoji Arena، امکان پرداختن بیش‌تر بازیکنان و توجه‌شان به این اثر را بیش‌تر کرده است و می‌توانید به عمق چنین دنیای جذابی نفوذ کنید. فرصت‌های مکرر به بازیکن داده می‌شود تا سریعا بازی را ترک نکند و هم‌چنان در بطن نبردها حضور داشته باشد. یقینا با پیش‌روی بیش‌تر در بازی، کاراکتر موردعلاقه خود را خواهید یافت. پیاده‌سازی توانایی‌ها و تاکتیک‌های استراتژیک با سیستم جدید، بهتر انجام می‌شود و بازیکنان به وضوح آن را حس خواهند کرد. یقینا نبردهای آنلاین و حضور در جهانی پر از بازیکنان واقعی، زیبایی و جذابیت خودش را دارد.

بازی Onmyoji Arena اثری است که تجربه‌ای ناب از یک دنیای محبوب ژاپنی را ارائه می‌کند و با استفاده از سیستم جدید، هر چه بیش‌تر در زمره بازی‌های اعتیادآور قرار می‌گیرد. طراحی و صداپیشگی شخصیت‌ها، در بهترین حالت قرار دارند و یادآور ظرافت جذاب و زیبای آثار ژاپنی است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Onmyoji Arena


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده