نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه‌ کنسولی بازی Detective Gallo با انتشار یک تریلر معرفی شد

با انتشار یک تریلر و یک‌سری تصویر، نسخه‌ی کنسولی بازی Detective Gallo معرفی شد.

امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با انتشار یک تریلر و تصاویر جدید، متوجه شدیم که بازی اشاره و کلیک و معمایی دو استودیو Footprints Games و Adventure Productions، یعنی Detective Gallo، قرار است هفته‌ی آینده برای نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 منتشر شود و درنتیجه، کاربران این دو کنسول هم می‌توانند ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای گیاهان را روی کنسول‌های خود تجربه و با حل کردن معماهای مختلف، پرونده را حل کنند.

دیتکتیو گالو اثری کاملا مناسب برای کودکان و صدالبته بزرگسالان است؛ گرافیک کارتونی و تجربه‌ی مفرحی که این بازی به مخاطبانش ارائه می‌کند، آن را برای کودکان و هم‌چنین افراد بزرگسالی که حوس یک بازی اشاره و کلیک کلاسیک کرده‌اند، مناسب کرده است. با پیشروی در بازی با کاراکترهای بسیار زیادی روبه‌رو خواهید شد که ساخت فریم به فریم انیمیشن‌های‌شان به صورت دستی انجام شده است. در کنار کاراکترهای جدید، پیشروی در بازی شما را با پازل‌های منطقی بسیار زیادی روبه‌رو خواهد کرد و همچنین موسیقی متن بازی که در سبک جاز/نوآر نواخته شده، تجربه‌ی این بازی را برایتان خاص‌تر خواهد کرد.

گفتنی است که این بازی به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی صداگذاری و همچنین پشتیبانی از ماوس در نسخه‌ی PS4 بازی نیز تایید شده است تا کاربران بتوانند یک تجربه‌ی اشاره و کلیک ملموس‌تر داشته باشند.

بازی Detective Gallo در تاریخ ۱۴/۱۵ آگوست (۲۳/۲۴ مرداد) برای Nintendo Switch و در تاریخ ۱۷ آگست (۲۶ مرداد) راهی PS4 خواهد شد.

دانلود از آپارات

تصاویر منتشر شده از بازی:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده