نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

۲۹ میلیون بازدید در مسابقات جام جهانی فیفا 18

طبق اعلام الکترونیک آرتز، مسابقات فینال جام جهانی فیفا 18 که چندی پیش برگزار شد، ۲۹ میلیون بازدید داشته است. 

مسابقات فینال رقابت‌های جام جهانی فیفا 18 چندی پیش برگزار شد و در نهایت، Msdossary از کشور عربستان توانست به مقام قهرمانی برسد و جایزه ۲۵۰ هزار دلاری مسابقات را به‌دست بیاورد. حال الکترونیک آرتز، امروز اطلاعات جالبی از این مسابقات و میزان بازدید آن منتشر کرده است. بر این اساس این مسابقات در طول سه روزی که برگزار شد، در مجموع ۲۹ میلیون بازدید در پلتفرم‌های آنلاینی که آن را پخش می‌کردند داشته است. 

بر اساس آمار اعلام‌شده توسط EA، تعداد بازدید‌های مسابقات امسال، در مقایسه با مسابقات فینال سال گذشته، ۴۰۰ درصد و در مقایسه با بازدید‌های مسابقات پلی‌آف رقابت‌های امسال هم دو برابر رشد داشته است. بیش‌ترین میزان بازدید‌کننده همزمان، مربوط به فینال نهایی مسابقات است که ۳۲۲ هزار نفر بازدید‌کننده آن را همزمان به صورت زنده تماشا می‌کردند. 

امسال در مجموع بیش از ۲۰ میلیون گیمر از ۶۰ کشور دنیا بازی FIFA 18 را به شکل آنلاین رقابتی تجربه کردند که در نهایت از بین آن‌ها، بهترین‌ها جواز حضور در مسابقات پلی‌آف را به دست آوردند و از این بین هم ۳۲ نفر به مسابقات فینال راه یافتند. شما می‌توانید گزارش کاملی از مسابقات فینال این بازی را در زومجی بخوانید. همچنین ژان فرانسیس پتی، مدیر بازاریابی الکترونیک آرتز، در مورد مسابقات جام جهانی فیفا 18 گفت:

مسابقات فینال جام جهانی فیفا 18، دستاورد بزرگی برای ما در زمینه رقابت‌های فیفا بود. پس از تغییر دادن فرمت رقابت‌ها، استقبال عالی از مسابقات امسال نشان داد که ما در مسیر درستی قرار داریم و در آینده هم تلاش خواهیم کرد تا به این پیشرفت و بیش از پیش بهتر کردن رقابت‌های فیفا ادامه بدهیم. 

جدید‌ترین نسخه از سری FIFA، بازی فیفا 19 است که در تاریخ ۶ مهر منتشر خواهد شد. در جریان رقابت‌های جام جهانی فیفا 18، جدید‌ترین اطلاعات از ویژگی‌های این بازی و مخصوصا جزییات بخش آلتیمیت تیم آن منتشر شد که می‌توانید این اطلاعات را در زومجی بخوانید. 


منبع FIFA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده