نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

تصویر جدیدی از فیلم Holmes and Watson با نقش‌آفرینی ویل فرل و جان ریلی منتشر شد

وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی تصویر جدیدی از فیلم Holmes and Watson منتشر کرد که ویل فرل را در نقش شرلوک هولمز و جان سی رایلی را در نقش دکتر جان واتسون نشان می‌دهد.

دو سال پیش کمپانی سونی از ساخت فیلم کمدی جدیدی با نام Holmes and Watson (هولمز و واتسون) با هنرنمایی ویل فرل و جان سی رایلی خبر داد که یک برداشت کمدی از کتاب‌های رمزآلود و معمایی آرتور کانن دویل است. حال و در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که وب‌سایت Entertainment Weekly تصویر جدیدی از فیلم Holmes and Watson منتشر کرده است که برای اولین بار ویل فرل را در نقش شرلوک هولمز و جان سی رایلی را در نقش دکتر جان واتسون نشان می‌دهد. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

Holmes and Watson

کارگردانی فیلم Holmes and Watson بر عهده ایتان کوئن، کارگردان فیلم کمدی Get Hard (سخت شدن) بوده است و از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به لورن لپکس، بازیگر سریال Orange Is the New Black (نارنجی مد جدید است) و فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک)، راب برایدون، بازیگر فیلم فانتزی Cinderella (سیندرلا)، کلی مکدونالد، بازیگر فیلم‌های Braveheart (شجاع‌دل) و No Country for Old Men (جایی برای پیرمردها نیست)، ربکا ماریا هال، بازیگر فیلم‌های The Prestige (پرستیژ) و Iron Man 3 (مرد آهنی 3)، رالف فاینز، بازیگر مجموعه فیلم‌های Harry Potter (هری پاتر)، هیو لوری، بازیگر فیلم 101 Dalmatians (صدویک سگ خالدار)، پم فریس، بازیگر فیلم‌های Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (هری پاتر و زندانی آزکابان) و Death to Smoochy (مرگ بر اسموچی)، بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و نوآ جوپ، بازیگر فیلم‌های A Quiet Place (یک مکان ساکت) و Wonder (اعجوبه) اشاره کرد.

پیش از این ویل فرل و جان سی رایلی در فیلم‌های شب‌های تالادگا (Talladega Nights) و برادرخوانده (Step Brothers) در کنار هم به ایفای نقش پرداخته بودند و فیلم Holmes and Watson سومین فیلم مشترک این دو خواهد بود که روی پرده سینماها می‌رود. فیلم هولمز و واتسون برای اکران در تاریخ ۳۰ آذر امسال (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع FlickeringMyth
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده