نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

انتخاب بهترین شرکت جهت خرید و نصب دوربین مدار بسته

با توجه به افزایش جمعیت و به‌وجود آمدن مشکلات اجتماعی و اقتصادی، یکی از مهم‌ترین چالش‌های صاحبان مشاغل‌ و سرپرستان خانواده، بحث امنیت است.

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و بوجود آمدن مشکلات اجتماعی و اقتصادی گسترده در سطح جامعه یکی از از مهم‌ترین چالش‌های پیش‌رو برای صاحبان مشاغل و سرپرستان خانوار بحث امنیت است، شما بعد از یک بررسی کامل و جامع و رسیدن به نتیجه‌ای منطقی قطعا یکی از راه‌هایی که برای امنیت مکان خود در نظر خواهید گرفت نصب دوربین مدار بسته خواهد بود.

انتخاب عاقلانه نصب دوربین مدار بسته تا اینجای کار راحت‌ترین بخش کار بود و اکنون بحث مهم انتخاب شرکت مناسب در عرصه فروش دوربین مدار بسته است و در ابتدا شاید به بازار مراجعه کنید و قصد خرید دوربین مدار بسته از مغازه‌ها را داشته باشید اما متوجه خواهید شد خرید از یک مغازه که حداقل مسئولیت را در قبال نصب خود قبول نمی‌کند و حتی شاید چند سال دیگر چنین مغازه‌ای وجود نداشته باشد، کار عاقلانه‌ای نیست. حال باید به دنبال یک شرکت معتبر و قوی بگردید.

این شرکت را از کجا پیدا کنید؟

با یک جستجوی ساده در گوگل تعداد زیادی شرکت معتبر پیدا خواهید کرد. 

حال کدام را انتخاب کنید؟

رپورتاژ دوربین مدار بسته

چند نکته مهم در انتخاب شرکت معتبر نصب دوربین مدار بسته بسیار اهمیت دارند:

  • مجوزهای لازم را داشته باشد و تمامی مجوزها قابل استعلام باشد. شرکت الکامپ دارای تمامی مجوزهای لازم بوده و شرکت پیشنهاد شده از سوی اتحادیه نیز است.
  • محصولات با کیفیت ارائه داده و روی محصولات ضمانت‌های لازم و گارانتی معتبر ارائه دهد. شرکت الکامپ تنها ارائه دهنده ضمانت ۵ ساله روی محصولات خود است که ضمانت‌نامه‌ای ممهور و معتبر نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد که کاملا معتبر بوده و تا آخرین روز ضمانت‌نامه به آن پایبند می‌ماند.
  • تجربه و سابقه کافی در زمینه نصب دوربین مدار بسته را داشته باشد. شرکت الکامپ با بیش از ۱۵ سال سابقه و بالغ بر ۳۰۰۰ پروژه موفق قطعا می‌تواند اعتماد شما را جلب کند.
  • تمامی مراحل از مشاوره و فروش تا نصب و پشتیبانی توسط شرکت انجام شود و به شخص یا شرکت دیگر واگذار نگردد. قطعا مهم‌ترین المان در انتخاب شرکت مورد نظرتان باید همین مورد باشد زیرا تنها دلیلی که یک سیستم مدار بسته خوب اجرا می‌شود یکپارچه بودن اجرای آن است. یعنی تمامی مراحل از ابتدا تا انتهای پروژه توسط متخصصین همان شرکت انجام شود تا هم سیستم امنیتی شما به خوبی نصب شود و هم به درستی عمل کند و در نهایت ضمانتی که روی محصول داده می‌شود درست اجرا شود و شاهد انتقال مسئولیت به دیگری بعد از تحویل سیستم نباشید. شرکت الکامپ افتخار دارد با تکیه بر متخصصین مجرب خود تمامی پروژه های خود را از صفر تا صد به‌طور کامل انجام داده و به مشتریان تحویل داده است.

رپورتاژ دوربین مدار بسته

با توجه به وجود نیازهای متفاوت در حوزه سیستم‌های امنیتی حفاظتی شرکت الکامپ برای بودجه‌های مختلف دارای پکیج‌های مناسبی است و شما می‌توانید با توجه به نیازها و حساسیت‌های خود یکی از این پکیج‌ها را تهیه کنید:

پکیج طلایی:

این پکیج دوربین مدار بسته ها که با برند پلکوتک هستند، پکیج‌های فوق حرفه‌ای شرکت محسوب می‌شوند و با توجه به کیفیت خیلی بالا و ضمانت ۵ ساله این محصولات قیمت مناسبی هم دارند. این پکیج ها از ۲ عدد دوربین مدار بسته تا ۱۶ عدد متفاوت هستند و شما بنا به نیاز خود می‌توانید یکی از پکیج‌ها را تهیه کنید.

پکیج نقره ای:

این پکیج کاملا اقتصادی است و با توجه به اینکه ۲ سال ضمانت مشمول آن می‌شود قیمت کاملا به صرفه‌ای هم دارد. برند این پکیج FourK است و بر اساس تعداد دوربین موجود در پکیج قیمت‌های متفاوتی دارد و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود یکی از پکیج‌ها را تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ (الکترو امن پاد)  فقط کافیست با شماره‌های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوید. الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم‌های امنیتی با سابقه‌ای ۱۵ ساله و بیش از ۳۰۰۰ پروژه موفق.

شماره های تماس : ۸۸۵۱۷۹۰۰ و ۸۸۵۱۹۲۰۰

 

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده