// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

ویدیو جدید بازی Fear the Wolves با محوریت تاثیر آب و هوا روی گیم پلی

کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو و استودیو واستاک گیمز ویدیو جدیدی از بازی بتل رویال Fear the Wolves منتشر کرده‌اند که تاثیر تغییرات آب و هوا روی گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارد.

بازی Fear the Wolves، محصول مشترک استودیو Vostok Games (واستاک گیمز) و کمپانی Focus Home Interactive (فوکس هوم اینتراکتیو)، در آینده نزدیک به جمع بازی‌های پر‌تعداد سبک بتل رویال که این روز‌ها با بازی‌های PUBG و Fortnite در اوج محبوبیت خود قرار دارد، اضافه خواهد شد. مدتی است که سازندگان این بازی در قالب ویدیو‌های کوتاهی که در صفحه رسمی بازی در شبکه اجتماعی توییتر قرار می‌گیرند، به معرفی جنبه‌های مختلف بازی Fear the Wolves می‌پردازند. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، ویدیو جدیدی از بازی مذکور منتشر شده است که تاثیرات آب و هوا روی گیم‌پلی و جلوه‌های بصری را نشان می‌دهد.

در بازی Fear the Wolves، آب و هوای بازی براساس آرای بازیکنان در حال تماشا تغییر می‌کند. با این وجود که آب و هوای پیش‌فرض بازی تاثیری روی گیم‌پلی و جلوه‌های بصری ندارد، دیگر شرایط آب و هوایی تجربه بازیکنان را دچار تغییر و تحول می‌کنند. برای مثال باران روی نحوه کنترل وسایل نقلیه و میدان دید تاثیرگذار است، اما در مقابل ردپا را از بین می‌برد. همچنین باد، باعث کاهش سرعت حرکت و پایین آمدن دقت تیراندازی از راه دور می‌شود و در عین حال مسیر حرکت جعبه‌های پرتاب شده از هواپیما را نیز تغییر می‌دهد. برای آشنایی با دیگر تغییراتی که به‌واسطه آب و هوا در بازی Fear the Wolves ایجاد می‌شود، ویدیو زیر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در حالی که سازنده‌های بازی Fear the Wolves خبر از انتشار نسخه دسترسی پیش از مو‌عد این بازی از طریق فروشگاه استیم در ماه گذشته داده بودند، اما به دلیل عدم رضایت استودیو واستاک گیمز از بتای محدود، این تاریخ به زمان دیگری موکول شد. تا‌کنون بازی ذکر شده بتا‌های محدود متعددی را تجربه کرده است و بخش‌های مختلفی از جمله تنظیمات گرافیکی، وسایل نقلیه، زبان‌ها و حالت‌های بازی بهبود یافته‌اند.

بازی Fear the Wolves در شهر چرنوبیل که به ویرانه تبدیل شده است و در محیطی به مساحت  ۲۵ کیلومتر مربع جریان دارد. در این بازی همانند دیگر بازی‌های سبک Battle Royale، وارد جنگی ۱۰۰ نفره خواهید شد که پیروز میدان آخرین گروه یا بازیکن باقی مانده است. وجه تمایز بازی Fear the Wolves با بازی‌های هم‌سبکش چالش‌هایی از جمله گرگ‌هایی است که در محیط پرسه می‌زنند و باعث شده‌اند این بازی به تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد برای علاقه‌مندان به سبک بتل رویال تبدیل شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده