// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی Polygod منتشر شد

استودیو Krafted Games با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه نهایی بازی Polygod، طراحی شده در سبک شوتر اول شخص، به‌زودی منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی استودیو کرفتد گیمز (Krafted Games) از طریق صفحه Xbox تریلری از بازی Polygod به اشتراک گذاشته است. بازی مذکور که در سبک شوتر اول شخص با گرافیک پیکسلی طراحی شده است، به‌زودی در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرد.

Polygod یک بازی چند نفره است که از سیستم Procedural Generation بهره‌ می‌برد. این سیستم محیط‌ها، دشمنان، آیتم‌ها و غیره را به طور تصادفی برای بازی پردازش می‌کند و کاربران در حین تجربه بازی با محتویات غیرتکراری روبرو می‌شوند. به گفته سازندگان این بازی از المان‌هایی همچون گیم پلی سرعتی Quake و دنیای The Binding of Isaac الهام گرفته است. بازیکنان در بازی در واقع در جایگاه کاراکتری قرار می‌گیرند که بدون صورت است و تنها یک دست در اختیار دارد. کاراکتر شما که در واقع یک قاتل است باید برای رسیدن به Godhood، مراحل Trial of the Gods را پشت سر بگذارد.

خدایان این بازی هر کدام از حرکات و قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند که قصد دارند مهارت‌های بازیکنان را به چالش بکشند. در این راستا کاربران در محیط‌های بازی با دشمنان مختلفی روبرو می‌شوند که به باس‌ فایت‌های بزرگ ختم می‌شود. گفتنی است که هر یک از محیط‌های بازی شامل پنج Altars of Worship می‌شوند که برای کاراکتر شما آیتم‌هایی همچون سلاح‌های قدرتمند به ارمغان می‌آورد. البته در جریان بازی کاربران با کشتن دشمنان می‌توانند Souls جمع‌آوری کنند و با استفاده از آنها به خریداری کردن آیتم‌های جدید بپردازند. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

بازی Polygod هم اکنون از طریق سیستم ارلی اکسس (Early Access) پلتفرم استیم برای پی سی در دسترس است. نسخه نهایی بازی مذکور در تاریخ ۱۷ آگوست (۲۶ مرداد ماه) برای ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه این محصول را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویاتش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده