نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی Blood Ancestors مشخص شد

با انتشار یک تریلر، تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی Blood Ancestors مشخص شد.

امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، متوجه شدیم که استودیو Snowpeak، سازنده‌ی بازی Blood Ancestors، با انتشار یک تریلر، تاریخ ورود این بازی آنلاین فانتزی و همکاری‌محور را به مرحله‌ی Early Access اعلام کرده است. نسخه‌ی Early Access این بازی در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) در شبکه‌ی استیم منتشر خواهد شد.

آلفای عمومی این بازی هفته‌ی گذشته برگزار شد و بازخوردهای مثبتی از بازیکنان سراسر جهان دریافت کرد. دیوید بروتو، موسس استودیو Snowpeak، درباره‌ی این موضوع نظرش را این‌چنین مطرح کرده است:

ما بابت موفقیتی که تا به اینجای کار و در مرحله‌ی بتای عمومی بازی به‌دست آوردیم، واقعا هیجان‌زده هستیم؛ واکنش کاربران به بازی برای‌مان واقعا مهم بوده و به ما برای ادامه‌ی کار و ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن به بازیکنان، انرژی می‌دهد. ما خیلی هیجان داریم تا نسخه‌ی Early Access این بازی را در هفته‌های آتی منتشر کنیم.

در هنگام انتشار نسخه‌ی ارلی اکسس بازی، کاربران می‌توانند از بین ۶ کلاس موجود (که هنگام انتشار رسمی بازی به ۱۸ عدد خواهد رسید) یکی را انتخاب کنند و بازی را پیش ببرند. شما با انتخاب Talentهای دلخواه‌تان از میان سه بخش Utility، Defence و Offence، کاراکتر دلخواه خود را بسازید و از بازی لذت ببرید.

نسخه‌ی Early Access بازی Blood Ancestors در تاریخ ۲۵ مرداد راهی پی سی خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید نسخه‌ی آلفای این بازی را تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده