نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

زمان زیادی تا شروع ساخت فیلم Uncharted نمانده است

سال‌ها بعد از انتشار اولین اخبار در مورد فیلم سینمایی آنچارتد، کم‌کم به ساخته شدن آن نزدیک می‌شویم.

کارگردان فیلم سینمایی آنچارتد (Uncharted) خبر خوشی برای طرفداران این سری دارد و از نزدیک بودن زمان ساخت این فیلم با حضور شخصیت محبوب نیتن دریک صحبت کرده است.

شاون لوی که سابقه کارگردانی سری فیلم‌های «شب در موزه» و «پلنگ صورتی» را در کارنامه دارد و کارگردان چند قسمت از سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) هم بوده، در گفتگویی با The Playlist گفته است:

در نزدیک‌ترین حالت ممکن به ساخت فیلم آنچارتد قرار داریم. فیلم عظیمی که فیلمنامه آن آماده شده، ستاره فیلم (تام هالند) برای بازی در آن قرارداد بسته و تنها بخش‌هایی مثل استخدام تعدادی از بازیگران جانبی و کارهای مربوط به زمان‌بندی ساخت آن باقی مانده است. آنچارتد فیلمی است که برای ساخت آن به شدت هیجان‌زده هستم و می‌توانم به شما این مژده را بدهم که فاصله زیادی تا شروع کار نداریم.

کمپانی سونی پیکچرز که حقوق فیلم آنچارتد را در اختیار دارد، سال‌ها در پی ساخت آن بوده ولی هر بار با مشکلاتی مواجه شده است. حتی چند سال قبل خبرهایی در مورد بازیگران احتمالی فیلم هم منتشر شد و گفته می‌شد مارک والبرگ به جای نیتن دریک ایفای نقش می‌کند و رابرت دنیرو و جو پشی هم در فیلم حضور خواهند داشت، که در نهایت این ماجرا به جایی نرسید. بعد از آن هم اخبار دیگری از فیلم منتشر شد، ولی در ادامه همه چیز در سکوت فرو رفت تا اینکه سال گذشته خبری در مورد حضور تام هلند (بازیگر سری فیلم‌های جدید Spider-Man) در آن منتشر شد. فیلمی که قرار است پیش‌درآمدی بر بازی‌های آنچارتد باشد و در آن با نیتن دریک جوان همراه شویم.

علاقمندان آنچارتد ماه گذشته هم شاهد اتفاق جالبی بودند و نیتن فیلیون بازیگر سینما و تلویزیون در یک فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای بر اساس آنچارتد بازی کرد. فیلم توسط گروهی ساخته شده بود که از طرفداران این سری محبوب پلی استیشن هستند، از جمله آلن آنگار که تجربه کارگردانی فیلم‌هایی مثل Gridlocked را داشته است. فیلم کوتاهی که معجون مناسبی از دنیای آنچارتد را در خود جمع کرده بود و توانست دوست‌داران این سری را با صحنه‌های اکشن، بازجویی و دیالوگ‌های معروف نیتن دریک جذب خود کند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده