نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تریلری جدید از بازی Splody منتشر شد

تریلر جدید بازی Splody؛ یک بازی اکشن چند نفره آنلاین که برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بلاگ پلی‌ استیشن، تریلری جدیدی با محوریت انتشار بازی Splody منتشر کرده است. این اثر که در آن، بازیکنان با پرتاب بمب به دشمنان باید مراحل را پیش ببرند، ماه آینده به طور انحصاری راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.

در این این بازی که در طراحی‌اش از بازی Bomberman الهام گرفته شده، کاربران باید با تعبیه‌ی بمب‌های مختلف در جای جای نقشه و پنهان شدن، دشمنان را نابود کنند و با جمع کردن Power Upهای مختلف، بازی را پیش‌ ببرند.

 بازی را می‌توانید به صورت چهارنفره محلی یا ۳۲ نفره‌ی آنلاین انجام بدهید و از حالت‌هایی شناخته شده مثل Last Man Standingو Capture the Dino لذت ببرید.

کاربران همچنین می‌توانند در قوانین موجود در بازی دست ببرند و هر جور که دوست دارند بازی را پیش ببرند؛ شما مثلا می‌توانید Power Upهایی را که در دسترس‌تان قرار خواهد داشت به صورت دلخواه تنظیم کنید. همچنین می‌توانید در طراحی مراحل بازی دست ببرید و مراحل منحصر به فرد خود را طراحی کنید.  همچنین مراحل ویژه‌ی مختلفی در بازی وجود خواهد داشت که در آن‌ها، مواردی همچون تونل‌های مختلف در نقشه یا اعطا شدن قابلیت تلپورت به کاربران، یافت می‌شود.

در ادامه‌ی مطلب، جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی را تماشا می‌کنیم. بازی Splody در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) راهی PS4 خواهد شد. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید روی ویندوز، مک و لینوکس تجربه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده