نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

تصویر جدیدی از انیمیشن The Grinch منتشر شد

به‌تازگی تصویر جدیدی از انیمیشن The Grinch (گرینچ) با صداپیشگی بندیکت کامبربچ منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از انیمیشن The Grinch منتشر شده است. مجله انترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود ۶۴ تصویر جدید از فیلم‌ها و انیمیشن‌های مورد انتظار امسال را منتشر کرده است که در یکی از این تصاویر، تصویر جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار که نهمین انیمیشن شرکت انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت است، دیده می‌شود. در این تصویر تنها شخصیت گرینچ در یک اتاق که برای کریسمس تزئین شده است دیده می‌شود و یک شیرینی به شکل بابانوئل نیز در دست دارد. طبق تریلرهای منتشر شده از انیمیشن The Grinch، گرینچ تصمیم دارد تا با کشیدن یک نقشه شرورانه، خودش را جای بابانوئل جا بزند و کریسمس را بدزدد که احتمالا این تصویر نیز به همین موضوع اشاره دارد که گرینچ ظاهرا این شیرینی را در حال نشان دادن به سگ خود است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Grinch

بندیکت کامبربچ، بازیگر نقش دکتر استرنج در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، صداپیشگی شخصیت گرینچ را در انیمیشن The Grinch بر عهده دارد، اما با اینکه تنها چند ماه به اکران این انیمیشن بیشتر زمان باقی نمانده است، دیگر صداپیشگان این انیمیشن هنوز معرفی نشده‌اند. انیمیشن The Grinch براساس رمان چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (How the Grinch Stole Christmas) اثر دکتر سوس (Dr. Seuss) تولید و ساخته شده است. پیتر کندل لند و یارو چنی کارگردانی انیمیشن The Grinch را بر عهده دارند و مایکل لزیر نیز کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است.

انیمیشن The Grinch برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۷ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. اسفند ماه سال گذشته بود که شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی این انیمیشن را منتشر کرد. ماه گذشته نیز اولین تریلر بین المللی انیمیشن The Grinch منتشر شد که حاوی تصاویر جدیید از آن بود.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده