// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

CRYORIG از دو خنک‌ کننده‌ جدید با نام H7 و M9 Plus رونمایی کرد

کمپانی CRYORIG به تازگی از دو خنک‌کننده‌ی پردازنده جدید با نام H7 و M9 Plus رونمایی کرده است.

برند CRYORIG به عنوان یکی از تولیدکنندگان خوش‌نام خنک‌کننده‌ی پردازنده از محصول جدید خود تحت نام H7 Plus و M9Plus رونمایی کرده است. این دو خنک‌کننده‌ی پردازنده‌ی جدید بر‌اساس دو مدل خوش‌نام و پرفروش این کمپانی یعنی H7  و M9i/a طراحی و توسعه داده شده‌اند، ولی این‌بار به دو عدد فن قدرتمند مجهز شده‌اند که با توجه به قابل تنظیم بودن سرعت هرکدام، می‌توان بهترین عملکرد را از این محصولات انتظار داشت. 

خنک‌کننده‌ی CRYORIG H7Plus بر اساس مدل کوچک و پرفروش قدیمی H7 طراحی شده و همانند مدل قدیمی ارتفاع ۱۴۵ میلی‌متر برای آن در نظر گرفته شده است. حتی با قرارگیری دو عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری از نوع QF120 PWM روی این محصول، بازهم مشکلی از جهت نصب حافظه‌های رم روی مادربورد نخواهید داشت و این خنک کننده هیچ تماسی با آن‌ها نخواهد داشت.

CRYORIG

از دیگر تکنولوژی‌های استفاده شده در این محصولات می‌توان به طراحی اختصاصی Hive Fin اشاره کرد که برای بهینه‌سازی جریان هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی ورودی هوای Quad-Air نیز برای بهتر شدن مسیر حرکت هوا بر روی سطح هیت‌سینک خنک‌کننده، در کنار چینش push-pull که به لطف وجود دو عدد فن بر روی محصول ممکن شده است، به بالا رفتن بازده و خنک‌سازی آن کمک شایانی کرده است.

خنک کننده M9 نیز که بر پایه مدل قدیمی تر M9i/a طراحی شده و در دسته‌بندی مدل‌های بسیار کوچک قرار می‌گیرد. این محصول تنها ۱۲۴/۶ میلی‌متر ارتفاع دارد، بنابراین برای نصب رم‌های بلند و گیمینگ بالا رده نیز کاربران دچار هیچ مشکلی نخواهند شد. بر خلاف مدل‌های قدیمی، این محصولات توانایی نصب شدن روی هر دو پلتفرم AMD و اینتل را دارند. این خنک‌کننده نیز از دو فن ۹۲ میلی‌متری استفاده می‌کند تا گرمای منتقل شده به هیت‌سینک را مستقیما دفع کند.

هر دو مدل H7 Plus و M9 به صورت جهانی برای فروش در اواسط ماه آگوست (اواخر مرداد ماه) در نظر گرفته شده‌اند. قیمت عرضه برای خرده فروشی‌ها نیز از سوی شرکت تولید کننده در بازار ایالات متحده ۴۴/۴۵ دلار برای مدل H7 Plus و برای مدل M9 نیز ۲۴/۴۵ دلار اعلام شده است.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده