// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Raskulls: Online: نبرد آنلاین با خانواده راسکول‌ها

بازی موبایل Raskulls: Online نبرد چندنفره آنلاین بسیار هیجان انگیزی را در سبک پازل عرضه می‌کند و به خاطر داشتن تنوع عالی در زمینه شخصیت‌ها بسیار سرگرم‌کننده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

سازندگان بازی‌های محبوبی همچون Fruit Ninja و Jetpack Joyride، حال اثر جدیدی را به نام Raskulls: Online منتشر کرده‌اند. بازی مانند آثار مشهور استودیو Halfbrick، بسیار ناب و نفس‌گیر است و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند. بازی اندروید Raskulls: Online، تجربه نبردهای کلاسیک را با گرافیک بسیار بالا ارائه می‌کند.

بازی موبایل Raskulls: Online گیم‌پلی ناب و اعتیادآوری دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی در سبک پازل است و باید با طرح‌ریزی یک نبرد استراتژیک عالی، راه خود را برای پیروزی باز کنید و تا می‌توانید پیش‌روی کنید. روند بازی بدین ترتیب است که باید شخصیت‌هایی را که در اختیار دارید در محیط بازی قرار دهید و سپس از شیوه‌های مختلف برای رسیدن به انتهای خط و ضربه زدن به دشمن استفاده کنید. شما در واقع هدایت‌کننده خانواده راسکول‌ها هستید و باید بتوانید پادشاهی درخور شانی را جهت حفاظت از این دنیا انجام دهید. دیگر افراد آنلاین نیز به همین شیوه عمل می‌کنند و قرار است یک نبرد رو در روی بسیار هیجان انگیز را شاهد باشیم. شخصیت‌های بازی تنوع بسیار خوبی دارند و این را در جای جای بازی احساس خواهید کرد. دفاع و حمله در کنار هم، از اهمیت بسیاری برخوردار است و بنابراین باید از سازه‌های دفاعی نظیر دیوارهای آتشین و سدهای محکم نیز استفاده کنید و تا می‌توانید برای تیم خود زمان بخرید.

Raskulls: Online
Raskulls: Online
Raskulls: Online

گرافیک بازی Raskulls: Online دارای جذابیت‌های زیادی است و موسیقی نیز همراهی خوبی با تک تک لحظات بازی دارد. نمود بیش‌تر این گرافیک را در طراحی شخصیت‌ها شاهد هستیم و خانواده راسکول‌ها، به بهترین شکل ممکن در بازی قرار داده شده‌اند و قرار است ماجراجویی‌های عجیبی را با آن‌ها انجام دهید. هر شخصیت بازی، دارای قابلیت‌های منحصربفردی است و از جنبه‌های خاصی می‌تواند ضربات خود را وارد کند. با این توصیف این طور متوجه می‌شویم که باید در چینش نیروهای خود دقت کنید و با توجه کردن به روند حمله دشمن، شخصیت‌ها را در بهترین جایگاه خودشان قرار دهید. تنها وظیفه شما در این اثر، حفاظت از سرزمین‌های پادشاهی با استفاده از یک سیستم دفاع از قلعه است. اگر در این اثر بتوانید راه خود را از طریق پرت کردن حواس دیگر نیروها پیدا کنید، پیروزی در انتظار شما خواهد بود. البته قدرتمند کردن هرچه بیش‌تر نیروها و استفاده از سربازان قوی تر نیز راهی برای عبور از سد محکم دشمنان است. باید به خاطر داشته باشید که بازی آنلاین است و قرار است سبک‌های نبردی متفاوتی را از بازیکنان سراسر جهان شاهد باشید.

یک رقابت چندنفره آنلاین، همیشه ارزش تجربه کردن را دارد

دفاع و حمله در این بازی استراتژیک اندروید، به صورت همزمان انجام می‌شود و باید شخصیت‌ها و دیواره‌ها را به طور موازی در محیط بازی قرار دهید. از کارت‌های قدرت استفاده کنید و تا می‌توانید قدرت منحصربفرد هر کدام را فعال کنید. بخش ارتقای بازی، امکان کسب مهارت‌های بیش‌تر توسط نیروها را فراهم می‌کند و می‌توانید برای نبردهای سخت آینده آماده شوید. بازی سطح‌بندی خاصی دارد و سرابازان جدید با قدرت حمله بالاتر، به عنوان راسکول‌های جدید، به تیم شما اضافه خواهند شد. شما می‌توانید از جواهرات کمیاب بازی، برای تغییر استراتژی نبردها استفاده کنید و تا می‌توانید شیوه‌های نوین را یاد بگیرید. امکان رقابت آنلاین با دوستان و آشنایان فراهم شده است و شما می‌توانید با دعوت آن‌ها، چالشی به مراتب بزرگ‌تر و هیجان انگیز‌تر را برای خود رقم بزنید. همراهی با خانواده راسکول در این نبرد هیجان انگیز، نوید یک رقابت سرتاسر هیجان را می‌دهد که قرار است ساعت‌ها با آن سرگرم شوید.

Raskulls: Online
Raskulls: Online
Raskulls: Online
شخصیت‌های بازی بسیار متنوع هستند و هرکدام جادو و قابلیت منحصربه‌فرد خاص خودشان را دارند

سحر و جادو، یکی از المان‌های اصلی بازی است و در موقعیت‌های مختلف کاربرد خواهد داشت. گاهی موانع مرگباری پیش ‌روی‌تان قرار می‌گیرند و راهی جز استفاده از این جادوها نخواهید داشت. در واقع چنین عناصری، به عنوان یک راه دررو استفاده می‌شوند تا بازیکن فرصت دوباره‌ای داشته باشد و دوباره نیروهایش را به خط کند. تنها راه شما برای پیروزی، ایجاد گروهی از شخصیت‌های هماهنگ و در کنار آن، داشتن یک استراتژی حرفه‌ای برای نبرد است. بالاخره با بازیکنان آنلاینی طرف هستید که به صورت پویا عمل می‌کنند و می‌توانند مهارت‌های مختلفی داشته باشند.

بازی Raskulls: Online اثری است که سازندگان آن نبردهای هیجان انگیز استراتژیک را با تم معمایی عرضه کرده‌اند. شخصیت‌های دوست داشتنی و محیط جذاب نبردها، نکاتی هستند که این اثر را به عنوان یک بازی اعتیادآور به ما معرفی می‌کنند. خانواده راسکول‌ها عازم نبرد هستند و باید بدانید که این نبرد جهانی است. پس هرچه در چنته دارید رو کنید و به جمع میلیون‌ها نفر دارنده این بازی بپیوندید. بازی را می‌توانید از پلی استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Raskulls: Online


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده