// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Deep Space؛ نبرد پیکسلی

بازی موبایل Deep Space با گرافیک پیکسلی و دشمنان متنوع و چالش‌برانگیزش می‌تواند سرگرمی خوبی برای طرفداران آثار پلتفرمر باشد.

بازی‌های پیکسلی از همان روزهای نخست صنعت بازی‌های ویدیویی همراه گیمرها بوده‌اند و با وجود گذشت این همه سال، هنوز هم استفاده از این نوع سبک گرافیکی مرسوم است و هنوز هم گیمرها از این نوع آثار استقبال می‌کنند و از تجربه آن‌ها لذت می‌برند. با وجود اینکه گرافیک پیکسلی در ژانرهای مختلفی مشاهده می‌شود، اما بازی‌های پلتفرمر همیشه وفاداری خاصی به این سبک گرافیکی داشته‌اند. بازی‌هایی که همیشه گیم‌پلی سرگرم‌کننده و سختی را به مخاطبان‌شان هدیه می‌دهد و در همان فضای دوبعدی خود، بازیکن را با چالش‌ها و دشمنان مختلفی روبرو می‌کنند. بازی اندروید و آیفون Deep Space هم به عنوان یک اثر پلتفرمر و رکوردزنی بازی سرگرم‌کننده‌ای است که سختی‌های خاص خودش را دارد.

Deep Space

دشمنان سمج و سرسخت در کنار تله‌های مختلف که عبور کردن از آن‌ها نیاز به دقت زیادی دارد، Deep Space به یک پلتفرمر چالش برانگیز تبدیل می‌کند

در بازی Deep Space شما ابتدا با کمترین امکانات و ضعیف‌ترین اسلحه کار خود را آغاز خواهید کرد و هرچه قدر که جلوتر بروید، با دشمنان بیشتر و سرسخت‌تری روبرو خواهید شد. دشمنان بازی تنوع بالایی دارند و نحوه آسیب رساندن هرکدام از آن‌ها به شما متفاوت است، اما به جز این موجودات، تهدیدهای دیگری هم هست که باید مراقب‌شان باشید. تله‌های بازی و عبور کردن از آن‌ها یکی از بخش‌های سختی است که در Deep Space باید حسابی دقت به خرج دهید و حتما در ذهنتان محاسبه کنید که چه زمانی باید دکمه پرش را فشار دهید و به چه میزان به جلو حرکت کنید تا داخل تله نیفتید. با توجه به اینکه بازی حالتی رکوردزنی دارد، مسیری که در آن حضور دارید نیز یک جهان بی‌انتها است که به کمک شماره‌گذاری‌هایی به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است که با ورود به هر شماره جدید دشمن و تله‌های جدیدی انتظارتان را خواهد کشید. طراحی مسیرها نیز به گونه‌ای انجام شده است که کار شما را برای شلیک به‌سوی افرادی که به سمت‌تان هجوم می‌آورند، سخت‌تر می‌کند و از طرفی نیز برخی از دشمنان توانایی جاخالی دادن به گلوله‌های شما را دارند که باعث می‌شود گذشتن از سد آن‌ها به مراتب دشوارتر باشد.

یکی از ویژگی‌های خوب بازی این است که شما هرچیزی را خریداری کنید، برای همیشه آیتم موردنظر را در اختیار خواهید داشت و با مرگ در بازی آیتم‌هایی که برای به‌دست آوردنشان کلی زحمت کشیده‌اید، به این راحتی‌ها از بین نمی‌روند. اما نکته اینجا است که سلاح‌هایی که شما بابت‌شان پول می‌دهید از همان ابتدای هر راند در اختیارتان قرار نمی‌گیرند و به‌صورت تصادفی در بخش‌های مختلف مسیر با تعداد گلوله‌های محدود به شما اعطا می‌شوند تا بتوانید از پس دشمنان بزرگ‌تر بربیایید. با این حال، تنوع سلاح‌ها در بازی چندان زیاد نیست و این می‌تواند نکته‌ای منفی برای Deep Space محسوب شود که در طولانی مدت بازیکنان را از بازی خسته خواهد کرد. جدا از خرید سلاح‌های جدید، شما می‌توانید کاراکتر خود و میزان سلامتی او را هم ارتقا بدهید تا برای مدت بیشتری در مبارزات دوام بیاورید و رکورد خود را بهتر از قبل کنید.

Deep Space

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردم، استفاده از سبک گرافیکی پیکسلی باعث شده است که محیط‌های بازی زیبا و متنوع به نظر برسند و طراحی دشمنان نیز به خوبی انجام گرفته است. تنوع در رنگ‌بندی فضاها نیز باعث شده است تا بازی به این زودی‌ها خسته‌کننده نشود و همیشه چیز تازه‌ای برای ارائه به بازیکن داشته باشد. موسیقی Deep Space هم به خوبی ما را به یاد آثار پلتفرمر قدیمی می‌اندازد و خاطرات خوب‌مان با بازی‌های این سبک را زنده می‌کند. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Deep Space


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده