نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷

علاقه‌مندی تهیه کنندگان فیلم جیمز باند به بازی ادریس البا در نقش 007

گفته می‌شود که تهیه کنندگان فیلم جیمز باند علاقه دارند تا ادریس البا به 007 بعدی دنیای سینما تبدیل شود.

پس از دو سال انتشار خبرها و شایعات متعدد، سرانجام در مرداد سال گذشته دنیل کریگ تایید کرد که در فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) برای پنجمین و آخرین بار نقش 007 را بازی خواهد کرد. با این حال، او بیش از یک دهه است که نقش جیمز باند را بر عهده دارد و این برای مجموعه 007 زمان بسیار زیادی به حساب می‌آید و بسیار بعید است که شاهد بازگشت کریگ برای ششمین بار در قسمت بعدی فیلم James Bond باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ادریس البا، بازیگر سریال Luther (لوتر)، ممکن است جیمز باند بعدی دنیای سینما باشد. آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم Training Day (روز تعلیم) و فیلم The Equalizer (ایکوالایزر)، در مصاحبه با دیلی استار برای اولین‌بار این خبر را اعلام کرد.

فوکوآ گفت که او به‌تازگی با باربارا براکلی، تهیه کننده مجموعه جیمز باند دیدار داشته است و در این ملاقات براکلی اشاره کرده که ممکن است بازیگر بعدی جیمز باند یک بازیگر غیر سفید پوست باشد. فوکوآ اظهار داشت که براکلی به او گفته است که زمان آن برای انتخاب یک بازیگر بسیار متفاوت نسبت به انتخاب‌های گذشته فرار رسیده است و این موضوع در نهایت اتفاق خواهد افتاد. این کارگردان همچین اضافه کرد که ادریس البا یکی از گزینه‌های محبوب و اصلی تهیه کنندگان فیلم جیمز باند برای 007 بعدی است. فوکوآ گفت:

ادریس هر نقش و کاری را می‌تواند انجام دهد. شما نیاز حضور یک بازیگر مرد با قدرت فیزیکی بالا دارید و ادریس دارای این ویژگی است. 

با این حال، هنوز مشخص نیست که البا در نهایت نقش این جاسوس بریتانیایی را بازی خواهد کرد یا خیر، اما او در حال حاضر ۴۵ سال سن دارد که این موضوع ممکن است تاثیری منفی روی انتخاب نهایی این نقش بگذارد. البا سال گذشته در یک مصاحبه گفته بود که برای بازی در نقش جیمز باند بسیار پیر شده است. با این حال، او هیچگاه علاقه خود برای بازی در نقش جیمز باند را رد نکرده است. 

فیلم Bond 25 (باند ۲۵) به کارگردانی دنی بویل، برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از تاریخ ۳ دسامبر امسال (۱۲ آذر) آغاز شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده