// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۴

محتوای داستانی جدید بازی The Elder Scrolls: Legends معرفی شد

رویداد QuakeCon 2018 دقایقی است که کار خود را آغاز کرده است و بتسدا در جریان این مراسم با انتشار تصویری، بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls: Legends را معرفی کرد.

رویداد QuakeCon 2018 هم‌اکنون در حال برگزاری است و بتسدا اطلاعات و تریلرهای زیادی را چه در مورد بازی‌های پیش‌رو و چه در ارتباط با بازی‌های قبلی خود منتشر کرده است. در جریان این مراسم، قبل از اینکه بتسدا سراغ تریلرهای جدید Doom Eternal و Rage 2 برود، اطلاعاتی از بازی‌هایی چون The Elder Scrolls Online و همچنین The Elder Scrolls: Legend نیز منتشر کرد که نشان می‌دهد سازندگان همچنان باقدرت به پشتیبانی از این آثار ادامه می‌دهند.

با اینکه شاید پس از معرفی کوتاه بازی The Elder Scrolls VI در جریان E3 2018 طرفداران شدیدا مشتاق به شنیدن اطلاعات جدیدی از آن باشند، اما در حال حاضر نسخه‌های آنلاین و لجندز از سری الدر اسکرولز هم بازیکنان نسبتا زیادی به خود جذب کرده‌اند و معرفی نسخه‌ای اصلی از این سری هم باعث شده است تا بازیکنان برای اینکه دوباره به حال و هوای الدر اسکرولر بازگردند، سری به این دو بازی بزنند. در همین راستا و برای اینکه بتسدا نیز همچنان محتویات بازی کارتی The Elder Scrolls: Legends را غنی‌تر از گذشته کند، از محتوای داستانی جدید بازی با نام Isle of Madness رونمایی کرد که در زیر تصویر مربوط به آن را مشاهده می‌کنید.

Isle of Madness

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد جزئیات این محتوای داستانی، مواردی که به بازی اضافه خواهد کرد و همچنین زمان عرضه آن منتشر نشده است و احتمالا به‌زودی خبرهای تکمیلی در رابطه با Isle of Madness توسط بتسدا اعلام خواهد شد. نظرات خود را در مورد این بسته الحاقی با ما در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده