// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۹

اطلاعات جدیدی از بسته‌های الحاقی بازی Elder Scrolls Online منتشر شد

در جریان رویداد Quake Con 2018 تریلرها و اطلاعات زیادی از بازی Elder Scrolls Online و بسته‌های الحاقی آینده آن منتشر شد.

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، بتسدا امروز و در جریان رویداد Quake Con 2018 قرار بود تریلر جدیدی از بازی Doom Eternal را منتشر کند، اما این تنها خبر مهم این مراسم بزرگ محسوب نمی‌شود. اگر از طرفداران بازی The Elder Scrolls Online باشید، بهتر است بدانید که بتسدا رویدادهای بزرگ و امکانات جدیدی را برای گیمرهای این بازی در دسترس قرار داده است که تجربه آن را بیش از پیش جذاب‌تر و دنیای بازی را غنی‌تر از گذشته خواهد کرد.

ابتدا تریلری از بسته الحاقی Wolf Hunter منتشر شد که قرار است سه روز دیگر در اختیار کاربران پی سی قرار بگیرد و از ششم شهریور نیز برای دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. در این بسته قرار است با شاهزاده‌ای به نام Hircine همراه شویم که به مبارزه با گرگ‌نماها می‌رود. موجوداتی که پیش از این در نسخه‌های دوم و سوم سری الدر اسکرولز هم حضور داشته‌اند.

دانلود از آپارات

پس از این، سازندگان توضیحاتی نیز در مورد بسته الحاقی بعدی بازی با نام Murkmire ارائه کردند که بازیکنان را به سرزمین بلک مارش می‌برد و آن‌ها را با سرگذشت آرگونیان‌ها آشنا می‌کند. کارگردان بازی الدر اسکرولز آنلاین، به این نکته اشاره کرد که در Murkmire قرار است بازیکنان متوجه شوند که چرا آرگونیان‌ها موجوداتی عجیب و غریب هستند. در زیر می‌توانید تریلر مربوط به این بسته الحاقی را هم مشاهده کنید که هنوز زمان انتشار آن اعلام نشده است.

دانلود از آپارات

خبر خوشحال‌کننده دیگر در مورد بازی The Elder Scrolls Online این است که شما به مدت یک هفته می‌توانید این بازی را بصورت رایگان تجربه کنید تا اگر تاکنون در خرید بازی مردد بوده‌اید، به آسانی تردید‌هایتان در مورد بازی برطرف شود و تصمیم بهتری در مورد خرید این بازی آنلاین داشته باشید. همچنین نکته جالب این است که مرحله داستانی Vvardenfell از بسته الحاقی Morrowind نیز در طول این یک هفته قابل دسترسی خواهد بود.

دیگر اخبار منتشر شده از این بازی به کاربران پلاس The Elder Scrolls Online مرتبط است که بنابه گفته بتسدا پس از انتشار بسته الحاقی Murkmire بازیکنانی که جزو کاربران پلاس باشند، ماهانه ۱۶۵۰ کرون در داخل بازی دریافت خواهند کرد که به آن‌ها اجازه خرید آیتم‌هایی از فروشگاه کرون در بازی را خواهد داد. همچنین از ماه سپتامبر امسال (شهریور و مهر) قرار است نژاد جدیدی در ارتباط با بسته الحاقی Summerset به بازی افزوده شود که انتخاب آن‌ها از سوی بازیکنان جوایز ویژه‌ای برایشان دربر خواهد داشت. ضمنا این را هم در نظر داشته باشید که بسته الحاقی Summerset به مدت یک هفته با ۲۵ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده