نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

تاریخ برگزاری نسخه آلفای محدود بعدی بازی Battlefield V فاش شد

تصویر تازه‌ای که از بازی Battlefield V در اوریجین منتشر شده است، ظاهرا به زمان برگزاری نسخه آلفای بعدی بازی اشاره می‌کند.

‌آلفای محدود دیگری برای نسخه کامپیوتر بازی Battlefield V در راه است و حال به لطف اطلاعاتی که از طریق کلاینت اوریجین به بیرون درز کرده است، می‌دانیم که چه زمانی باید منتظر برگزاری آن باشیم. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تصویر تازه‌ای از بازی Battlefield V در Origin منتشر شده است که به زمان پری‌لود بازی در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ۲۲ مرداد (۱۳ اوت) اشاره می‌کند. این تاریخ مصادف با روز دوشنبه است، بنابراین اگر این تصویر صحیح باشد، احتمالا در اواخر هفته آینده شاهد برگزاری نسخه آلفای بعدی بازی خواهیم بود.

آخرین نسخه آلفای محدود بازی Battlefield V در اوایل تیرماه سال جاری به مرحله اجرا در آمد و تنها بازیکنانی که دعوت‌نامه دریافت کرده بودند، موفق به تجربه آن شدند، بر این اساس احتمالا نسخه آلفای بعدی بازی نیز به این صورت برگزار شود و گروه کوچکی از بازیکنان بتوانند به تجربه آن بپردازند. امکان آزمایش حالت‌های Conquest و Grand Operation: Fall of Norway در نسخه آلفای قبلی برای شرکت‌کنندگان فراهم شده بود. حالت کانکوئست حالتی کلاسیک به حساب می‌آید که در آن دو تیم برای به تصرف در آوردن نقاط کلیدی به مبارزه می‌پردازند و حالت گرند اپریشن یک حالت داستانی است که چندین نقشه و گونه‌های مختلف بازی را به همراه می‌آورد. استودیو دایس اعلام نکرده است که آیا در نسخه آلفای بعدی نیز از نقشه‌ها و حالت‌های قبلی استفاده می‌کند یا شاهد موارد جدیدی خواهیم بود.

این تست‌ها اطلاعات و بازخوردهای با اهمیتی را پیش از عرضه رسمی بازی در دسترس توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. گفته می‌شود که آخرین نسخه آلفا بازی اطلاعات پراهمیتی را از سیستم‌های پایانه پشتیبانی (Back-End Systems)، سیستم حریف‌یابی و دوره عکس‌العمل در اختیار استودیو دایس قرار داده است. همچنین در طول مسابقات مشکلاتی در ماندن بازیکنان در جوخه‌ها وجود داشت که توسعه‌دهندگان متعهد شدند پیش از عرضه بازی آن را رفع کنند.

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۷ مهر (۱۹ اکتبر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و کاربران EA/Origin Access می‌توانند در تاریخ ۱۹ مهر (۱۱ اکتبر) به تجربه بازی بپردازند. شما می‌توانید تا زمان عرضه بازی با مطالعه مقاله «Battlefield V؛ تجربه‌ای جذاب و چشم‌نواز در جنگ جهانی دوم» اطلاعات کاملی از بازی به دست آورید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده