// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

معرفی باندل ویژه پلی استیشن 4 پرو به مناسبت فروش ۵۰۰ میلیونی کنسول‌های پلی استیشن

کمپانی سونی به مناسبت فروش ۵۰۰ میلیونی محصولات پلی استیشن، یک باندل محدود از پلی استیشن 4 پرو را معرفی کرد.

اولین کنسول از پلی استیشن، در دسامبر سال ۱۹۹۴ وارد صنعت بازی‌های ویدویی شد و توانست توجه قشر عظیمی از مخاطبان را به خود جلب کند. حال پس از ۲۴ سال، فروش تمامی کنسول‌های پلی‌استیشن به بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه رسیده است (به طور دقیق، ۵۲۵.۵ میلیون دستگاه). حال با توجه به جدیدترین اخبار کنسول های بازی، کمپانی سونی به مناسبت این رکورد، باندل جدیدی از پلی استیشن 4 پرو را معرفی کرده است.

نسخه محدود پلی استیشن 4 پرو که رنگ آبی تیره دارد و نیمه شفاف است، در تاریخ دو شهریور ماه (۲۴ آگوست) در سراسر جهان عرضه می‌شود. تنها ۵۰ هزار دستگاه از این کنسول ساخته شده است. این مدل به همراه یک دسته پلی استیشن 4 پرو نیمه شفاف به رنگ آبی تیره، استند عمودی و دوربین پلی استیشن در دسترس قرار می‌گیرد و دو ترابایت نیز حافظه برای PS4 Pro ذکر شده در نظر گرفته شده است. این پکیج با برچسب قیمت ۵۰۰ دلاری عرضه می‌شود.

همچنین جلوی هرکدام از محتوای پلی استیشن 4 محدود سونی، یک سری رقم نوشته شده است که مربوط به تاریخ عرضه کنسول‌های پلی استیشن است. همچنین می‌توانید کنترلر دوال شاک این باندل را با قیمت ۶۵ دلار به صورت جداگانه خریداری کنید. سونی یک هدست گلد ویژه نیز به مناسبت فروش ۵۰۰ میلیونی پلی استیشن با قیمت ۱۰۰ دلار در نظر گرفته است که در اوایل ماه سپتامبر در اروپا عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات

کاربران اروپایی می‌توانند از تاریخ ۲۳ مرداد ماه (۱۴ آگوست) باندل پلی استیشن 4 پرو را از خرده‌فروشی‌هایی نظیر Smyths، شعبه بریتانیا آمازون و ShopTo پیش خرید کنند. متاسفانه اعلام نشده است که پیش خرید این باندل برای کاربران آمریکا در چه تاریخی فعال می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده