نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

سونی تا پایان تیر ماه بیش از ۸۱.۲ میلیون پلی استیشن 4 فروخته است

کمپانی سونی تا پایان تیر‌ماه سال جاری بیش از ۸۱.۲ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به دست مصرف‌کنندگان رسانده است.

در تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در اطلاعیه مطبوعاتی اخیر خود از فروش بیش از ۸۱.۲ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 خبر داده است. کمپانی سونی تا سی‌ویکم تیرماه (۲۲ جولای) به این رقم قابل توجه دست یافته است و این میزان فروش مربوط به کنسول‌های فروخته شده به مصرف‌کنندگان است و ربطی به کنسول‌های عرضه شده به خرده‌فروشی‌ها ندارد.

مجموع کنسول‌های پلی‌ استیشن فروخته شده به مصرف‌کنندگان از زمان عرضه کنسول پلی استیشن 1 در تاریخ دوازدهم آذرماه ۱۳۷۳ (۳ دسامبر ۱۹۹۴) در ژاپن تا به حال ۵۲۵.۳ میلیون دستگاه اعلام شده است که رقم قابل ملاحظه‌ای به شمار می‌آید. جان کودرا، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در بیانیه‌ای اظهار داشت:

می‌خواهم نهایت تشکر را از طرفداران و شرکای تجاری‌مان به خاطر حمایت‌های مداوم‌شان داشته باشم، کسانی که همگی در تاریخچه غنی و باشکوه پلی‌استیشن نقش داشته‌اند. ما بدون جامعه پرشورمان نمی‌توانستیم به این نقطه عطف دست پیدا کنیم. مدل جدید و محدودی از کنسول پلی استیشن 4 پرو به منظور قدردانی از طرفداران وفادارمان ساخته شده است. ما به تبدیل پلی‌استیشن به بهترین مکان برای تجربه بازی‌ها برای همگان ادامه خواهیم داد و همچنان متعهد به گسترش فهرست بازی‌های بزرگ و تنوع سرویس‌های تحت شبکه خواهیم بود.

در ضمن فروش کنسول پلی استیشن 4 تا پایان ماه ژوئن به خرده‌فروشی‌ها ۸۲.۲ میلیون دستگاه گزارش شده بود، بنابراین این کنسول پس از گذشت پنج سال از عرضه اولیه همچنان فروش قابل ملاحظه‌ای دارد. البته فهرست بازی‌های انحصاری قدرتمند سونی را نمی‌توان در ثبت چنین دستاورد‌های چشم‌گیر و قابل توجهی بی‌تاثیر دانست. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده