// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

مسابقات بازی Overwatch نزدیک به ۱۱ میلیون تماشاچی داشته است

کمپانی Blizzard پس از اتمام فینال مسابقات بازی Overwatch یا همان Overwatch League اعلام کرد که تعداد ۱۰ میلیون و ۸۰۰ نفر این رویداد را تماشا کرده‌اند.

کمپانی بلیزارد (Blizzard) به تازگی با توجه به مسابقات هفته گذشته بازی Overwatch که آن را با لیگ اورواچ می‌شناسیم، اطلاعاتی منتشر کرده است. در جدیدترین اخبار مسابقات مشخص شد که مسابقات Overwatch League بیش از ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار بازدید کننده داشته است.

مسابقات Grand Finals شامل دو دیدار بود که در دور روز انجام شد. گفتنی است که آمار یاد شده در این دو روز، به طور کلی از آمار تماشاچیان در هفته اول مسابقات بیشتر بوده است. به گفته مسئولین «میانگین تماشاچیان در دقیقه» ۶۰۵ هزار و ۱۳ نفر بوده است که پس از آن کسانی که استریم را دوباره تماشا کرده‌اند توانستند آمار یاد شده را رقم بزنند.

البته گفتنی است که مسابقات Overwatch از چندین پلتفرم مختلف پخش شده است. در کنار توییچ (Twitch) و MLG، رویداد یاد شده از کانال تلویزیون ESPN در ایالات متحده پخش شده است. همچنین در آن سو اتفاقات مهم این رویداد نیز در ABC و همچنین کانال‌های ZhangiQi TV، NetEase CC و Panda TV در چین پخش شده است. همچنین کانال MBC نیز فینال مسابقات اورواچ را  در کره جنوبی به نمایش گذاشته است. تمامی این کانال‌ها باعث شده‌اند که علاقه‌مندان به کانال توییچ مراجعه کنند و رویداد را از اول تماشا کنند.

Overwatch

در جریان این رویداد تیم The London Spifire توانست تیم Philadelphia Fusion را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد و جایزه Overwatch League را از آن خود کنند. گفتنی است که مسابقات یاد شده در سالن Barclays Center در شهر بروکلین واقع در ایالت نیویورک برگزار شده است.

در حالی که فصل اول بازی‌ها به اتمام رسیده است، اما در آن سو مسابقات All-Star Weekend در انتهای ماه جاری میلادی برگزار می‌شود که شاهد حضور بازیکنان مطرح این رشته خواهیم بود. در خبر‌های دیگر مربوط به مسابقات Overwatch، لیگ یاد شده به تازگی میزبان تیم‌هایی از آتلانتا، گرجستان و گوانگژو چین برای فصل دوم شده است.

بازی Overwatch در زومجی نمره ۱۰ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بلیزارد با خلق Overwatch نشان داد که هرگز کیفیت بازی‌های خود را فدای هیچ عامل دیگری نمی‌کند. اورواچ ترکیبی ایده‌آل از تمامی المان‌هایی است که می‌توانند یک بازی را تبدیل به شاهکار کنند. در راس این المان‌ها گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بازی حضور دارد و دیگر ویژگی‌های بازی مثل گرافیک و جلوه‌های صوتی هم به خوبی هم راستا با گیم‌پلی آن قرار می‌گیرند و در به کمک هم تجربه‌ای ناب از یک شوتر اول‌شخص چندنفره فراهم می‌کنند. 

نظرات خود را در مورد مسابقات ورزش‌های الکترونیک (eSport) بازی Overwatch با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده