// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱

اسکوئر انیکس بازی‌ های بیشتری چون Octopath Traveler خواهد ساخت

کمپانی Square Enix در جریان کنفرانسی اعلام کرد که با توجه به موفقیت بازی Octopath Traveler، آثار بیشتری همانند آن توسعه خواهند یافت.

بازی Octopath Traveler، ساخته کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، به تازگی به یکی از بازی‌های محبوب تبدیل شده است و در این راستا سازندگان اعلام کردند که قصد دارند آثار بیشتری مشابه به این بازی توسعه دهند. در چند توییت مختلف، تاکاشی موچیزوکی، از خبرنگران Wall Street Journal، اطلاعاتی از کنفرانس اسکوئر انیکس منتشر کرده است که در آن در مورد این بازی و آینده این کمپانی توضیحاتی ارائه شده است. 

سازندگان در این کنفرانس اعلام کرده‌اند که بازی Octopath Traveler فروش بسیار زیادی داشته است و از حد انتظار آنها نیز فراتر بوده است.  آنها بر این باور بودند که این آمار و ارقام همچنان در غرب در حال افزایش است و انتظار می‌رود که موفقیت‌های بزرگی کسب کند. این موضوع نشان‌گر این است که طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) قدیمی در غرب افزایش پیدا کرده‌اند. سازندگان در این راستا اعلام کردند که طرفداران در آینده می‌توانند انتظار بازی‌های شبیه به Octopath Traveler را بکشند.

Octopath Traveler

سازندگان خاطر نشان کردند که نینتندو سوییچ پلتفرمی بسیار عالی برای بازی‌های «رده متوسط» است اما اضافه کردند که بازی‌هایی که قرار است در آینده منتشر شوند شاید انحصاری سوییچ نباشند. سازندگان با اشاره به عبارت بازی‌های متوسط بر این باورند که بازی‌هایی به همین رده روی سوییچ منتشر می‌شود که البته این بار در کنار المان‌های اصلی JRPG قصد دارند ویژگی‌های بهبودیافته و به‌روزرسانی شده را نیز به آن اضافه کنند.

البته این اولین بار نیست که کمپانی اسکوئر انیکس قصد داشته است که سبک‌های قدیمی را روی پلتفرم‌های مدرن احیا کند. به طوری که استودیو توکیو آرپی‌جی فکتوری (Tokyo RPG Factory)  صرفا برای تولید بازی‌هایی در این سبک تاسیس شده است که پیش‌تر شاهد آثاری همچون I Am Setsuna و Lost Sphere از آن‌ها بودیم.

بازی Octopath Traveler در آن سو کمی از سبک‌های مشابه متمایز است. بازی مذکور به دست سازندگان Bravely Default و Bravely Second ساخته شده است؛ مجموعه‌ای که آنها را با المان‌های به‌روز شده در این سبک می‌شناسیم. برای اطلاع بیشتر از Octopath Traveler می‌توانید با مراجعه به این مطلب در زومجی از نمرات و توضیحات منتقدان در سرتاسر دنیا در مورد آن با خبر شوید.

بازی Octopath Traveler تیر ماه امسال به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شده است برای اطلاع بیشتر از آن می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده