نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵

شهاب حسینی کاندید بازیگر اصلی فیلم هیس! پسرها فریاد نمی زنند است

پوران درخشنده در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که شهاب حسینی را به‌عنوان بازیگر اصلی فیلم هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند درنظر دارد.

مدتی پیش بود که پس از صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند»، پوران درخشنده اعلام کرد این فیلم ساخته خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ پوران درخشنده در مصاحبه‌ای از وضعیت تولید این فیلم سینمایی صحبت کرده است. درخشنده درباره این فیلم می‌گوید:

هم اکنون در مرحله پیش‌تولید کار هستیم، در واقع پیش‌تولید فیلم را آغاز کرده‌ایم اما متاسفانه در حال حاضر سینما ضربه سنگینی خورده است چرا که بازیگران اصلی که شاید تعدادشان به اندازه انگشتان دو دست نمی‌رسد همه مشغول فعالیت در سریال‌های شبکه نمایش خانگی هستند و ارشاد هم پشت سر هم مجوز این سریال‌ها را صادر می‌کند؛ آن‌هم در این فصل که فصل سینماست، به هرحال فیلم هایی مثل فیلم من نیاز دارد بازیگر خلاقی در آن حضور داشته باشد تا جواب پس بدهد؛ به همین منظور منتظر هستم تا ببینم چه بازیگرانی را می‌توانم کاندید کنم.

درخشنده درباره گزینه‌های بازیگری در فیلم هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند می‌گوید:

در حال حاضر شهاب حسینی را به عنوان بازیگر اصلی کار در نظر گرفته‌ام که باید بتوانم با او در این باره مذاکره کنم و اگر شرایط مساعد باشد بازیگر اصلی در ذهن من، اوست. هنوز کست خود را نبسته‌ام و منتظر هستم شرایط مهیا شود تا همه بازیگران را با هم انتخاب کنم. سعی می‌کنم هم‌زمان با پیش‌تولید کار را کلید بزنم تا موازی با تمرینات کار را آغاز کنیم.

او همچنین درباره داستان فیلم می‌گوید:

پنج کاراکتر اصلی آقا دارد و همگی در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال هستند که به دو دوره زندگی آنها در این فیلم خواهیم پرداخت، یعنی کودکی و حال حاضر آنها یعنی بزرگسالی‌شان.

پوران درخشنده پیش از این فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» را با بازی طناز طباطبایی و شهاب حسینی درباره مشکلات کودکی زنان ساخته بود. نظر شما درباره حضور احتمالی شهاب حسینی در فیلم «هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» چیست؟


منبع صبا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده