نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

فیلم Ant-Man and The Wasp آخرین فیلم مارول است که برای نتفلیکس منتشر می‌شود

دیزنی اعلام کرد که فیلم Ant-Man and The Wasp آخرین فیلم مارول است که از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انتشار فیلم‌های دنیای سینمایی مارول از شبکه نت فلیکس به‌زودی به پایان خواهد رسید. طبق خبری که وب‌سایت نیویورک تایمز منتشر کرده، پس از اینکه در آینده نمایش فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) به پایان برسد، این فیلم به آخرین مارول استودیو و دنیای سینمایی مارول تبدیل می‌شود که از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. بدین ترتیب فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) که فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول و اولین فیلم این مجموعه در سال آینده میلادی است، قرار نیست روی شبکه استریم نتفلیکس منتشر شود و به‌جای آن روی شبکه استریم جدید شرکت دیزنی منتشر خواهد شد. 

Captain Marvel

با اینکه فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) نیز از شبکه نتفلیکس منتشر می‌شود، اما این خبر در مورد فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) نیز صدق خواهد کرد. بدین ترتیب با شروع سال ۲۰۱۹، دیگر قرار نیست فیلم‌‌های والت دیزنی از شبکه نتفلیکس منتشر شود که این موضوع شامل فیلم‌های لایو اکشن دیزنی، فیلم‌های مارول، انیمیشن‌های دیزنی،‌ پیکسار و فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) می‌شود و تمامی این فیلم‌ها به‌صورت انحصاری از شبکه استریم دیزنی منتشر خواهند شد. این شبکه استریم از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار خواهد کرد که دارای محتوای انحصاری نیز خواهد بود. 

با این حال، مارول و دیزنی هنوز هیچ برنامه‌ای برای خاتمه دادن به پخش سریال‌هایی چون سریال Daredevil (دردویل)، سریال Jessica Jones (جسیکا جونز)، سریال Luke Cage (لوک کیج)، سریال Iron Fist (آیرون فیست) سریال The Defenders (دیفندرز) و سریال The Punisher (پانیشر)، از شبکه نتفلیکس ندارند و پخش این سریال‌‌ها مثل سابق ادامه خواهد داشت. با این حال، از ابتدا ۶ قسمت اول فیلم Star Wars در سرویس دیزنی در دسترس نخواهد بود، اما در آینده اضافه می‌شود. همچنین دیزنی در حال ساخت سریال Star Wars و سریال‌های دیگری براساس انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، فیلم High School Musical (دبیرستان موزیکال) و یک سریال بدون عنوان و نام براساس کامیک‌های مارول نیز است.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده