نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

جدیدترین بسته الحاقی بازی Dauntless با نام The Coming Storm منتشر شد

جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی Dauntless که The Coming Storm نام دارد، یک هیولای ترسناک با نام Koshai را به بازی اضافه خواهد کرد.

امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که بسته‌ی الحاقی جدید بازی Dauntless که The Coming Storm نام دارد، برای این بازی منتشر شده است و به همین مناسبت، استودیو Phoenix Labs، سازنده بازی، یک تریلر جدید با محوریت این DLC نسبتا حجیم، منتشر کرده است.

این DLC محتویات زیادی را به بازی اضافه خواهد کرد که بدون شک مهم‌ترین آن‌ها، اضافه شدن یک هیولای ترسناک به نام Koshai (کوشای) به بازی است. این گونه‌ی جدید از دشمنان، با استفاده از قدرت کنترل محیط و پرتاب تیغ‌های مختلف، یک چالش جدی برای‌تان محسوب خواهند شد.

با توجه به صحبت‌های سازندگان، هیولای کوشای تنها محتوایی نیست که قرار است در قالب بسته‌ی The Coming Storm راهی بازی شود و در هفته‌های آینده، یک زره و یک سلاح دوربرد جدید که Ostian Repeater نام دارد نیز به بازی اضافه خواهد شد.

در تریلری که به مناسبت انتشار بسته‌ی الحاقی The Coming Storm منتشر شده، سازندگان بازی درباره‌ی عناصر جدید که به بازی اضافه شده است صحبت می‌کنند.

بازی Dauntless هم‌اکنون در مرحله‌ی بتای عمومی و برای دارندگان پی سی در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده