// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

سازندگان سابق Gears of War بازی Soundfall را معرفی کردند

استودیو Drastic Games که تیم آن از سازندگان سابق Gears of War تشکیل داده است از پروژه جدید خود با نام Soundfall رونمایی کردند.

درستیک گیمز (Drastic Games) قصد دارد اولین پروژه استودیو خود را با نام Soundfall عرضه کند. تیم توسعه دهنده یاد شده از اعضای سابق استودیو اپیک گیمز (Epic Games) تشکیل شده است؛ نفراتی که پیش‌تر روی بازی‌هایی همچون Fortntie، Gears of War و Paragon کار کرده‌اند. پروژه جدید این استودیو با نام Soundfall معرفی شده است که در واقع در سبک موسیقی محور یا همان ریتمیک طراحی شده است.

بر اساس بیانیه‌ای که سازندگان منتشر کرده‌اند، بازی Soundfall ترکیبی از دو سبک Twin Stick و موسیقی محور است. کاربران در این بازی در نقش شخصیتی به نام Melody قرار می‌گیرند که علاقه خاصی به موسیقی دارد و در دنیایی به نام Symphonia ماجراجویی خود را آغاز می‌کند. دنیای بازی جایی است که موسیقی به عوامل فیزیکی تبدیل می‌شود و در این راستا ملودی با نیروی تاریکی با نام Discord مواجه می‌شود.

بازی مذکور به سیستم Procedural Generation مجهز شده است. این سیستم به طور انتخابی محتویات غیر تکراری نظیر دشمنان، آیتم‌ها و دیگر موارد را پردازش می‌کند تا کاربران با وقایع تکراری در بازی روبرو نشوند. در مورد سبک تویین استیک نیز باید گفت که کاربران در این بازی با یک دکمه به شلیک کردن می‌پردازند و در آن سو با دیگری کاراکتر خود را هدایت می‌کنند.

تمامی المان‌های داخل بازی از مراحل، دشمنان، آیتم‌ها و دیگر موارد به طور پویا با توجه به موسیقی بازی واکنش نشان می‌دهند و بازیکنان باید با نبرد با دشمنان دنیایی را پشت سر بگذارند که موسیقی با آن هماهنگی می‌کند. بازی مذکور شامل دو بخش همکاری چند نفره به طور آنلاین و محلی (Local) می‌شود که کاربران با همکاری دوستانشان می‌توانند تجربه یک بازی موسیقی محور داشته باشند. در انتها گفتنی است که بازی روی موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته شده است.

بازی Soundfall برای عرضه روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بازدید کنندگان از رویداد‌های PAX West، EGX و PAX Australia می‌توانند در جریان این مراسم بازی مذکور را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر منتشر شده از بازی بیندازید.

Soundfall

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده