// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل MagiCats Builder؛ بازی با چاشنی طراحی مراحل

بازی موبایل MagiCats Builder اثر جذابی است که در آن دنیا و شخصیت‌های خلاقانه خودتان را می‌سازید و و گیم‌پلی هیجان انگیز بازی را تجربه می‌کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل MagiCats Builder اثر جذاب و متفاوتی است که استودیو Dreamz تجربه زیبایی را به بازیکنان ارائه می‌کند. گیم‌پلی بازی بسیار روان و هیجان انگیز است و جلوه ویژه آن هنگام راه رفتن و حمله کردن، با جزئیات زیادی نمایش داده می‌شود. اما آن چیزی که بازی اندروید و آیفون MagiCats Builder را متفاوت جلوه می‌دهد، امکان طراحی جهان اختصاصی و شخصیت‌های خلاقانه برای هر بازیکن است. این بازی مانند نسخه کامپیوتر خودش عالی عمل کرده است و طرفداران خاص این سبک را جذب می‌کند.

از همان ابتدای کار باید بدانید که MagiCats Builder بیش‌تر روی طراحی مراحل کار کرده است و آزادی عمل را سرلوحه کار خود دارد. این آزادی عمل در جنبه‌های مختلف بازی دیده می‌شود و می توانید از طراحی شخصیت‌ها تا طراحی اشیا و محیط بازی را در اختیار بگیرید. گیم‌پلی بازی دارای جذابیت‌های بسیاری است و می‌توان جزئیات باکفیت را به وضوح در آن مشاهده کرد. چنین گیم‌پلی‌ای حس و حال تجربه یکی از بازی‌های نوستالژیک دهه‌های قبل را ارائه می‌کند و در این امر بسیار موفق عمل کرده است. میزان سلامتی شما در گوشه سمت راست دیده می‌شود و باید در برابر موانع و دشمنان خود، سریع عمل کنید تا حملات‌شان بی‌اثر باشد و بتوانید پیش‌روی خود را تا می‌توانید ادامه دهید. همه مراحل به خانه‌ای مخصوص هدایت می‌شوند که اگر به آن برسید، نشان از اتمام مرحله دارد. جوایزی که در هر مرحله کسب می‌کنید، به منظور ارتقای قابلیت‌های شخصیت بازی کاربرد دارند. با عصای مخصوص خود می‌توانید حملات خود را به دشمنان صورت دهید و در هر جایی که قرار دارند، با یک ضربه کارشان را بسازید. کلیت بازی یادآور بهترین بازی‌های پلتفرمری است که همه ما با آن‌ها خاطره داریم.

MagiCats Builder

محیط بازی MagiCats Builder بسیار رنگارنگ است و شخصیت‌ها نیز زنده و پویا عمل می‌کنند. یک محیط ویژوال ساده در این اثر قرار داده شده است تا بتوانید مراحل را آن‌طور که می‌خواهید طراحی کنید و شخصیت‌ها را در آن قرار دهید. بخش‌های مختلف بازی چنین قابلیتی دارند و حتی در مراحل نمونه بازی نیز سازندگان امکان قرار دادن اشیای مختلف را فراهم کرده‌اند تا عبور از موانع ساده‌تر باشد و بتوانید با دست بازتری عمل کنید. محیط‌های طراحی‌شده توسط دیگر بازیکنان نیز کاملا قابل مشاهده هستند و می‌توانید به تجربه چالشی که دیگر بازیکنان خلق کرده‌اند، بپردازید. شما نیز می‌توانید خلاقیت خود را به اشتراک بگذارید و میزان علاقه‌مندی توسط بازیکنان سراسر جهان را بسنجید. المان‌ها و جزئیاتی که بازی در اختیار شما قرار داده است، بسیار کامل و شکیل هستند و هر نوع خلاقیتی را می‌توان پیاده کرد. تنها کافی است که ذهن خود را از محدودیت رها کنید تا ببینید چقدر توانایی دارید و می‌توانید نبوغ خود را به رخ بکشید. علاقه‌مندان به بازی‌سازی، حتی در سطح ابتدایی هم که شده، می‌توانند تجربه جالبی در زمینه طراحی شخصیت و مراحل داشته باشند و ایده‌های خودشان را در یک بازی واقعی به ظهور برسانند.

MagiCats Builder

با MagiCats Builder می‌توانید خلاقیت ناب خود را بازی سازی نشان دهید

تنوع شخصیت‌ها در این اثر بسیار بالا است و می‌توانید از البسه‌هایی با بهترین رنگ‌ها برای خلق شخصت ایده‌آل خود استفاده کنید. بالاخره هر بازیکن تصورات مختلف از شخصیت و قهرمان خود دارد؛ بنابراین سازندگان این انتخاب را به خود بازیکن انتقال داده‌اند تا بتواند با تصورات غیرمحدود خود و با استفاده از منابعی که در اختیار دارد، به خلق چنین رویایی دست بزند. MagiCats Builder امکان ایجاد رقابت‌های چندنفره را در حالت آنلاین فراهم می‌کند و می‌توانید با دوستان خود، چالش‌های همزمان بازی را تجربه کنید. گیم‌پلی بازی به مانند نسخه کامپیوتر، بسیار روان و جذاب است و تجربه شیرینی را در قالب یک بازی دوبعدی ارائه می‌کند. در نتیجه ما با اثری روبرو هستیم که سطوح بی‌نهایتی توسط همه بازیکنان جهان ارائه شده است و هیچ پایانی هم ندارد. چالش‌ها زاییده خلاقیت‌ افراد مختلفی از جهان هستند که هر کدام سبک متفاوتی دارند. بنابراین مطمئنا تجربه اثری نمی‌تواند خالی از لطف باشد. حتی اگر به طراحی مراحل علاقه‌ای نداشته باشید، می‌توانید مراحل عادی بازی را دنبال کنید و از ماجراجویی‌های خلق‌شده توسط سازندگان لذت ببرید.

بازی MagiCats Builder تجربه نوینی از سبک پلتفرمر سندباکس دوبعدی ارائه کرده است که بازیکن بتواند آن‌چیزی را که می‌خواهد بازی کند. طراحی جهان بازی، مراحل، شخصیت‌ها و اجزای محیط، تماما در اختیار خود بازیکن قرار داده شده است تا آن‌طور که می‌خواهد تخیلات خودش را در یک بازی واقعی به‌نمایش گذارد. بله دقیقا درست فکر کرده‌اید، MagiCats Builder بیش‌تر از آن که شما را در نقش یک بازیکن قرار دهد، توسعه و ساخت یک بازی حرفه‌ای را برای‌تان امکان پذیر می‌کند و باید بدانید که این حقیقت بسیار هیجان انگیز است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون MagiCats Builder


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده