نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

بازی‌های رایگان ماه آگوست پلی استیشن پلاس

سونی در ماه آگوست، بازی‌هایی چون Mafia 3 را رایگان در اختیار مشترکین پلی‌استیشن پلاس قرار خواهد داد. 

در اولین روز از ماه آگوست ۲۰۱۸، کمپانی سونی اسامی بازی‌های رایگان این ماه برای مشترکین پلی استیشن پلاس را اعلام کرد. بر این اساس این ماه طبق روال همیشه، دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا، هر کدام دو بازی اختصاصی خواهند داشت و علاوه بر این، سونی دو بازی اضافه را هم به صورت رایگان در اختیار مشترکین این سرویس قرار خواهد داد. 

بدون شک مشهور‌ترین بازی‌ها را در ماه آگوست، کاربران PS4 دارند؛ دارندگان این کنسول می‌توانند دو بازی Mafia 3 و Dead by Daylight را رایگان تجربه کنند. مافیا 3 با اینکه در مقایسه با دو نسخه قبلی مجموعه مشکلاتی داشت، اما هنوز هم تجربه‌ای است که بازی کردن آن، مخصوصا به صورت رایگان، لذت‌بخش خواهد بود. Dead by Daylight هم یک بازی چندنفره است که موفقیت‌های خوبی را تا به امروز به دست آورده است. 

اما در ماه آگوست، کاربران پلی‌استیشن 3 هم می‌توانند بازی‌های Bound by Flame و Serious Sam 3 BFE را رایگان تجربه کنند و در نهایت کاربران ویتا هم می‌توانند از دو بازی Draw Slasher و Space Hulk لذت ببرند. همانطور که اشاره کردیم، در ماه آگوست علاوه بر آثار اشاره‌شده، دو بازی دیگر هم رایگان خواهند بود. اولین بازی Here They Lie و مخصوص پلی‌استیشن VR است و بازی دوم هم Knowledge is Power است که مخصوصا برای دورهمی‌ها بازی مناسبی است. در لیست زیر می‌توانید اسامی بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه آگوست را مشاهده کنید:

پلی‌استیشن 4:

  • Mafia III
  • Dead by Daylight

پلی‌استیشن 3:

  • Bound by Flame
  • Serious Sam 3 BFE

پلی‌استیشن ویتا:

  • Draw Slasher
  • Space Hulk


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده