نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی God of War به طور قابل ملاحظه‌ای فراتر از انتظارات سونی عمل کرده است

بازی تحسین‌شده God of War استودیو سانتا مونیکا فراتر از انتظارات کمپانی سونی ظاهر شده و واکنش مخاطبین به بازی‌های رونمایی شده در نمایشگاه E3 2018 بسیار عالی بوده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که هیروکی توتوکی، مدیر ارشد مالی سونی در کنفرانس مالی این کمپانی با سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران، جزئیات جالبی را از عملکرد بازی‌های پلی‌استیشن ارائه کرده است.

در وهله اول، ما متوجه شدیم که کسب‌ و کار مرتبط با بازی‌های ویدیویی عامل اصلی افزایش قابل توجه درآمد پیش‌بینی شده کمپانی سونی برای این سال مالی بوده است. با توجه به این واقعیت که عملکرد بازی God of War، ساخته استودیو سانتا مونیکا در کنار برخی از بازی‌های Third-Party به طور قابل ملاحظه‌ای فراتر از انتظارات ظاهر شده، در پیش‌بینی فروش سالانه نرم‌افزاری پلی استیشن 4 بازنگری صورت گرفته است. افزون بر این، بازی‌های رونمایی شده در نمایشگاه E3 2018 نیز با بازخورد‌های بسیار خوبی مواجه شده‌اند.

در ادامه کنفرانس مالی، بازی‌های انحصاری به عنوان عامل تعیین‌کننده تجدیدنظر در پیش‌بینی سود کمپانی سونی در بخش Game & Network Services شناخته شد. در این میان موفقیت بازی‌های Third-Party نیز فراتر از انتظارات سونی بوده است و از عوامل تعیین‌کننده به حساب می‌آیند.

هیروکی توتوکی همچنین به توضیح درباره دلیل کاهش جزئی مشترکین پلی‌ استیشن پلاس در سه‌ماهه گذشته پرداخت. او به این موضوع اشاره کرد که تفاوت به وجود آمده چندان بزرگ نیست، چرا که در طول سه‌ماههشاهد انتشار چندین بازی چندنفره بودیم که افزایش شمار کاربران پلی‌استیشن پلاس را به دنبال داشت و طبیعتا این اعداد و ارقام با نتایج حاصل از سه‌ماهه گذشته مقایسه شده است. گفته می‌شود که در ماه‌های سپتامبر و اکتبر بازی‌های بزرگی عرضه خواهند شد که این موضوع ممکن است موجب افزایش کاربران PS Plus شود.

God of War

بازی God of War تا به حال موفقیت‌های بسیاری داشته است، به طوری که این بازی سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 تجربه کرد، به پرفروش‌ترین بازی ماه آوریل تبدیل شد، در اولین ماه انتشار به فروش پنج میلیون نسخه‌ای دست یافت و رکورد سریع‌ترین بازی دست‌یافته به تعداد ۱ میلیارد بازدید در یوتیوب را شکست. بازی God of War در بررسی زومجی نمره بسیار خوب ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

 بازی God of War پکیج کاملی از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از عملکرد سونی در سه‌ماهه گذشته به مطالعه خلاصه «گزارش مالی» این کمپانی اقدام کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده