// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

بازی DayZ در صفحه فروشگاه Xbox One نمایان شد

با توجه به فعالیت اخیر Major Nelson و عکس‌هایی که به دست کاربران ردیت و برخی از وب‌سایت‌ها منتشر شده است، بازی DayZ به‌زودی برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

گویا بازی‌های زامبی همانند خود این مردگان از زندگی دست برنمی‌دارند. با توجه به فعالیت پروفایل لری هریب، برنامه نویس ایکس باکس لایو، معروف به میجور نلسون به نظر می‌رسد که وی در حال تجربه بازی DayZ روی ایکس باکس وان است. موضوعی که این اتفاق را عجیب جلوه می‌دهد این است که بازی مذکور هنوز برای ایکس‌باکس وان منتشر نشده است.

برای آنهایی که با نام DayZ آشنا نیستند، این اثر یک بازی جهان باز و حالت بقا است که کاربران را در مقابل دنیایی از زامبی‌ها قرار می‌دهد. در حین بازی، کاربران با جستجو در دنیای آن به جمع‌آوری آیتم‌ها می‌پردازند و با پیدا کردن دوستان به نبرد با مردگان متحرک می‌روند.

بسیاری از وب‌سایت‌ها همانند Wccftech و Windows Central به همراه کاربر ردیت DEDOTATEDWAAM با انتشار عکسی ادعا کردند که بازی DayZ از طریق سیستم Game Preview در فروشگاه ایکس‌باکس وان نمایان شده است. در ادامه می‌توانید عکس منتشر شده را مشاهده کنید.

dayz

سازنده بازی DayZ یعنی استودیو بوهمیا اینتراکتیو (Bohemia Interactive) پیش‌تر اعلام کرده بود که این بازی تا انتهای سال جاری به دست کاربران ایکس‌باکس وان می‌رسد، اما به تاریخ دقیق راه‌یابی آن اشاره نکرده‌ بود. اما با توجه به اتفاقی که امروز رخ داده است می‌توان احتمال داد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد عرضه این بازی روی ایکس‌باکس وان باشیم.

سازندگان پیش‌تر اعلام کرده بودند که بازی DayZ با بهبود‌هایی همچون رزولوشن 4K و گرافیک Ultra HD روی ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود که احتمال دارد شاهد دیگر محتویات اضافی نیز باشیم. تاریخ دقیق انتشار این بازی روی ایکس‌باکس وان مشخص نشده است، اما با توجه به عبارت «به‌زودی» می‌توان گفت که توسعه این پورت در حال پایان است که البته باز با این حال دسترسی به بازی مذکور در قابل نسخه Early Access پس از پنج سال کمی تعجب‌انگیز است.

آیا شما هم انتظار بازی DayZ روی ایکس‌باکس وان را می‌کشید؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده