// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

اسباب‌بازی‌های بازی فورتنایت به‌زودی عرضه خواهد شد

شرکت تولید اسباب‌ بازی مک فارلین (McFarlane Toys) در آینده‌ای نزدیک، در همکاری با کمپانی اپیک گیمز، عروسک‌های کوچک و اکشن فیگورهای بازی فورتنایت را عرضه خواهد کرد.

سال ۲۰۱۸ میلادی، بدون شک سالی بزرگ برای بازی فورتنایت بوده است. این بازی با میلیون‌ها بازیکن ماهانه، به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های آنلاین تبدیل شده است و حالا قرار است شرکت اسباب‌بازی مک فارلین (McFarlane Toys) محصولاتی از این بازی را برای طرفداران عرضه کند.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، شرکت اسباب‌بازی مک فارلین (McFarlane Toys) اعلام کرده است که در آینده نزدیک با همکاری کمپانی اپیک گیمز (Epic Games)، خط تولید محصولاتی از بازی فورتنایت را آغاز خواهد کرد. این شرکت قرار است در این همکاری، اکشن فیگور، لوازم جانبی و عروسک‌های کوچکی از این بازی محبوب شوتر را بسازد. این محصولات در پاییز سال ۲۰۱۸ میلادی در اختیار خرده‌فروشان قرار خواهد گرفت و قرار است در آن‌ها از ظاهر شخصیت‌های کلاسیک و جدید این بازی استفاده شود.

تاد مک فارلین، موسس و مدیر عامل کمپانی اسباب‌بازی مک فارلین در رابطه با بازی فورتنایت گفت:

برند Fortnite، دنیای بازی‌های ویدیویی آنلاین را در اختیار خود گرفته و روز به روز در حال رشد است. این بازی با حس شوخ‌طبعی و سبک خاص خود، در حال حاضر صدها آیتم مختلف را به بازیکنان ارائه کرده است و ایده‌های فوق‌العاده‌ای را برای خط تولید اکشن فیگور و انواع اسباب‌بازی، در اختیار ما قرار داده است.

همانطور که می‌دانید بازی فورتنایت، اخیرا برای سیستم عامل iOS هم منتشر شد و در مدت زمان کوتاهی تعداد دانلودهای آن از عدد ۱۰۰ میلیون عبور کرد. علاوه بر گوشی‌های آیفون، در حال حاضر این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پی‌سی و مک در دسترس است و به‌زودی کاربران سیستم عامل اندروید هم می‌توانند این بازی را روی موبایل‌های خود تجربه کنند. شما کاربران زومجی می‌توانید اخبار مربوط به این بازی را در صفحه اختصاصی آن دنبال کنید و نظرات خود را راجع به این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده