نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

European Conqueror X در سال میلادی جاری برای سوییچ منتشر خواهد شد

Circle Entertainment اعلام کرد که European Conqueror X با سه حالت «کمپین»، «فتح کردن» و «چالش‌ها» به Nintendo Switch خواهد آمد.

چندی پیش Circle Entertainment بازی World Conqueror X را برای سوییچ منتشر کرد؛ حال بر اساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، اکنون نسخه‌ی European Conqueror X برای این کنسول معرفی شده که شامل حالت‌هایی مختلف است و اصلا در بازه‌ی زمانی دیگری روایت می‌شود. این بازی که توسط EasyTech ساخته شده و انتظار می‌رود تا قبل از پایان ۲۰۱۸ منتشر شود، یک بازی استراتژی نوبتی است که داستانی مبتنی بر وقایع مهم تاریخی را روایت می‌کند. در European Conqueror X بازیکنان در نبرد‌هایی شرکت می‌کنند که در اواخر قرن هجدهم و اوایل قرن نوزدهم میلادی در اروپا رخ داده.

اطلاعات دقیق‌تر این بازی در هفته‌ها یا ما‌ه‌های منتهی به تاریخ عرضه منتشر خواهند شد، اما تاکنون وجود این حالت‌ها در بازی تایید شده:

  • کمپین: یک بازه‌ی زمانی به خصوص را دنبال و در چندین نبرد مهم تاریخی شرکت کنید
  • فتح کردن: یک جبهه و یک نقطه‌ی شروع را انتخاب کنید و بعد امپراطوری خود را به روش خود به جلال و شکوه برسانید
  • چالش‌ها: مراحل متفاوتی که قدرت رزم آرایی و تسلط شما به مکانیک‌های مختلف بازی را به چالش خواهد کشید

در آینده‌ای نزدیک Circle Entertaiment اطلاعات تازه‌ای را درباره‌ی هر حالت و قابلیت‌های مختلف و بخش‌های اضافه شده به هر یک از آنان از جمله ژنرال‌ها، بخش تمرین و اهمیت آیتم‌ها و به‌روزرسانی‌ها منتشر خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده