// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

محتوای رایگان بازی Moonlighter منتشر شد

جدیدترین آپدیت بازی Moonlighter که شامل اتاق‌ها، چالش‌ها و غیره می‌شود به طور رایگان برای ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قرار گرفت.

کمپانی دیجیتال سان گیمز (Digital Sun Games) و استودیو 11بیت (11Bit) در اواسط بهار سال جاری بازی Moonlighter را برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر کردند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اولین آپدیت و محتوای این بازی را با نام More Stock منتشر کردند.

بخش بزرگی از به‌روزرسانی شامل محتویاتی می‌شود که بازیکنان این بازی در انجمن‌های آن از سازندگان درخواست کرده بودند. ۱۰۰ اتاق جدید، ظاهر جدید زره، بخش آموزش جدید، قابلیت رد کردن صحنه‌های داستانی و دیگر موارد ضمیمه جدیدترین آپدیت بازی Moonlighter شده است. در ادامه می‌توانید به جزئیات برخی از موارد جدید نگاه بیاندازید و برای اطلاع کامل از آن به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

۱۰۰ اتاق جدید در کنار المان جدید The Puddles که خطراتی همچون سمی کردن، آتش گرفتن و برق گرفتن را به بازی اضافه می‌کند و احتمال می‌رود که کاراکتر این بازی یعنی Will در مناطقی همچون جنگل‌ها، صحرها و دانجن‌ها با پادل‌ها روبرو شود.

Moonlighter

اتاق جدیدی نیز در بازی تعبیه شده است که کاربران پس از شکست دادن باس‌ها می‌توانند به آن راه پیدا کنند تا در حالی که با موجودات اضافی دست و پنجه نرم می‌کنند یک روند چالش‌برانگیز جدیدی را پشت سر بگذارند. سه صندوق جدید در این اتاق‌ها یافت می‌شود که کاربران در صورتی که بتوانند تمامی دشمنان را در مدت زمان مشخص شده شکست دهند به آیتم‌های درون صندوق دست پیدا می‌کنند.

اسلحه جدیدی با نام Supporter Bow نیز برای حامیان مالی این بازی که در کیک‌استارتر (Kickstarter) از این پروژه پشتیبانی کرده بودند در نظر گرفته شده است.

به گفته سازندگان، این آخرین محتویاتی نیست که برای بازی توسعه یافته است؛‌ به طوری که سازندگان اعلام کردند که در آینده حالت New Game Plus، آیتم‌های جدید، باس‌های جدید و دیگر موارد را به بازی اضافه خواهند کرد. گفتنی است که فهرست کاری سازندگان برای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است و بازیکنان در سال جاری آنها را دریافت خواهند کرد.

Moonlighter

بازی Moonlighter هم اکنون برای PS4، Xbox One و پی سی در دسترس است و تا انتهای سال جاری میلای نیز برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود. بازی مذکور در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Moonlighter یک بازی مستقل بسیار با‌کیفیت است که فقط، از یک مشکل رنج می‌برد و آن هم از دست رفتن آن حس و حال بسیار لذت‌بخش اولیه پس از گذر زمان است. در واقع این مساله اصلی‌ترین مشکل بازی است و به جز آن، Moonlighter تجربه لذت‌بخشی از حیث مبارزه در سیاه‌چال یا فروش آیتم‌ها و مدیریت مغازه ارائه می‌دهد و قطعا، ارزش تجربه کردن را دارد. 

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویاتش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده